Beste,
Ik zit nu al eventjes in mijn bulk .
Ik had wat problemen om gewicht aan te komen
Na geweldige raad van mensen op dit forum slaat mijn bulk aan en ben ik idd al verzwaard en maak ik progressie qua gewicht en aantal sets en reps maar ik heb het probleem dat de vet toename tijdens mijn bulk enkel rond mijn buik aankomt en ook in mijn gezicht.
Mijn armen en benen blijven super super droog ( extreem veel aders zichtbaar )
Ik heb op aanraden mijn koolhydraat inname opgedreven en mijn proteines wat verlaagd .
Mijn huidige gewicht is nu 74 kg (1m83) , en ik zit nu op ong 3500 kcal waaronder 460 gram koolhydraten , 85 gram vetten en 197 gram proteine op een dag . suiker rond de 70 gram (ook allemaal clean foods) nooit fast foods.
Is mijn probleem normaal of zou dit aan mijn macroverdeling liggen?
Zou er iemand wat raad hebben voor mij ?
alvast bedankt !
M.v.g Philippe
Ik zit nu al eventjes in mijn bulk .
Ik had wat problemen om gewicht aan te komen
Na geweldige raad van mensen op dit forum slaat mijn bulk aan en ben ik idd al verzwaard en maak ik progressie qua gewicht en aantal sets en reps maar ik heb het probleem dat de vet toename tijdens mijn bulk enkel rond mijn buik aankomt en ook in mijn gezicht.
Mijn armen en benen blijven super super droog ( extreem veel aders zichtbaar )
Ik heb op aanraden mijn koolhydraat inname opgedreven en mijn proteines wat verlaagd .
Mijn huidige gewicht is nu 74 kg (1m83) , en ik zit nu op ong 3500 kcal waaronder 460 gram koolhydraten , 85 gram vetten en 197 gram proteine op een dag . suiker rond de 70 gram (ook allemaal clean foods) nooit fast foods.
Is mijn probleem normaal of zou dit aan mijn macroverdeling liggen?
Zou er iemand wat raad hebben voor mij ?
alvast bedankt !
M.v.g Philippe
Comment