Zwaarder worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by cybersul View Post
    10 kg loot en dan uhh 5 kilo metaal. En dan ben je 15 kg zwaarder
    Volgens mij hebt jij nooit wat nuttigs te zeggen.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      Volgens mij hebt jij nooit wat nuttigs te zeggen.
      Jawel alleen als ik half slaap, lul ik maar wat. Maar je hebt gelijk zeg iets nuttig's of niets. Ik zal het proberen
      Wat ben ik een spetter

Comment

Jawel alleen als ik half slaap, lul ik maar wat. Maar je hebt gelijk zeg iets nuttig's of niets. Ik zal het proberen
        Het wordt tijd dat jij een officiele waarschuwing krijgt van de moderators.
        Jij kunt werkelijk niks anders dan onzin spammen.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Het wordt tijd dat jij een officiele waarschuwing krijgt van de moderators.
          Jij kunt werkelijk niks anders dan onzin spammen.
          Hij heeft waarschijnlijk last van voedselgebrek, hij zit namelijk in de ramadan.
          Kan geen andere verklaring vinden. Sindsdien verschijnen er af en toe, zeer merkwaardige posts.

Comment

Die kerel heeft volgens mij echt niks beters te doen. Ik zeg officiele waarschuwing en daarna bannen als ie zo door blijft gaan. Dit is werkelijk TE irritant.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Niet specifiek op één persoon gericht:

Wat dachten we van een mildere vorm van een ban:

Niets kunnen posten voor een bepaalde tijd, maar wel kunnen lezen.

Aldus een POST ban.
              Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Ja lijkt me ook een idee, lekker een ban. Maar wanneer een ander lomp zit te praten of dom zit te roepen gebruik zoek functie is het de normaalste zaak van de wereld. Zielig
                Wat ben ik een spetter

Comment

Ja lijkt me ook een idee, lekker een ban. Maar wanneer een ander lomp zit te praten of dom zit te roepen gebruik zoek functie is het de normaalste zaak van de wereld. Zielig

Men neme een appel en een peer en probeert deze te vergelijken...
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Men neme een appel en een peer en probeert deze te vergelijken...
                    mooie vergelijking appel en een peer net als deze post van die gozer die weer 1 onzin post er bij heeft
                    Calisthenics / Street workout

Comment

mmmm Appel/Peer cake *Drools*

Kan het ook gewoon negeren natuurlijk.

Wat betreft kaas. Het vet verhaal is duidelijk, maar daarom kun je nog gewoon vet eten. Transvet is ook slecht, maar als je weet hoe het te gebruiken werkt het in je voordeel. En zoals slagroommengsel in de GenIX shake is ook niet gezond als je slechte cholesterol waarden hebt. Maar als je het goed gebruikt is het juist een goede bron voor een Testosteron boost.

Zout daar en tegen. Tja...we krijgen zoveel zout binnen zonder dat we het door hebben. En als je al makkelijk vocht vast houdt is het niet echt handig. En ook vanwege gezondheidsoverwegingen zou ik het dan laten staan. Zout in brinta/havermout, brood, rijst en weet ik veel wat nog meer.

Comment

10 kg loot en dan uhh 5 kilo metaal. En dan ben je 15 kg zwaarder
                        loot?

Comment

en laten nu weer maar terug komen op mijn verhaal

(als ik wist dat kaas zoveel discussie gaf, had ik dat echt weg gelaten)

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            Transvet is ook slecht, maar als je weet hoe het te gebruiken werkt het in je voordeel.
                            Verklaar u nader..?
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                              hoezo begin je nu in godsnaam over chocomel?
                              Ik meen het.. Chocomel is makkelijk weg te werken en bevat veel kcal.
                              Perfekte vervanging voor weightgainer.
                              Op powerliftfora zweren ze bij chocomel en vooral als je geen vet aanzet is het perfekt.
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Jammer alleen dat je kop 'openbarst' bij zoveel chocola, maar hee, je moet er iets voor over hebben
                                Desalnietmin zinnige tip
                                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X