Zwaarder worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als je geen aanleg hebt om dik te worden wordt je dat ook niet van chocomel.
    Tis vooral handig als je op een bepaald aantal kcal per dag wilt komen en dit niet redt door werk en tijdgebrek etc.

In tijden dat ik het druk heb en moeilijk op gewicht kan blijven drink ik ook paar pakken per dag leeg kcals zijn kcals.

Maakt imo geen fluit uit waar die kcals wegkomen als je maar uitkijkt met zout.
    Al drink je bv 2 liter chocomel op een dag als je nog onder je voedingsbehoeft zit val je nog steeds af, logisch..
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

snap ik,..bedoelde eigenlijk meer openbarsten als in fijne puistjes van hier tot ginder
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Hehehe ok.
        Hmm gelukkig nog geen last van!
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Niks is beter dan chocolademelk weg te drinken. Heerlijk...

Echter ik heb me eigen chocolademelk. Whey protein 80 van xxl smaakt bijna net zo lekker als gewone chocolademelk, eerder vond ik het ranzig omdat ik deze met water had gemixt.

Comment

whehe chocomel idd niet zo heel goed voor je huid.. wordt je wel zwaarder maar aangezien fitness/bodybuilding toch ook wel voor je uiterlijk is.. dat wordt er echt neit beter op bij 2 liter chocomel per dag

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Verklaar u nader..?
              Ik zou dat ook wel heel graag verklaard willen zien...
              Transvetzuren lijken mij niks dan nadelen op te leveren. Ze vernietigen spiermassa en pompen je vetmassa op, ow ja en je kunt er ook nog kanker en hart/vaatziekten van krijgen blijkbaar.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X