Eey Probleem Moet dringend advies.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eey Probleem Moet dringend advies.

hallo ik ben Marc

ik ben 1.80, en weeg maar 54kg veel en veel te weinig.

1.mijn probleem is, als ik opsta en moet ontbijten heb ik geen zin om te eten.
    2.Ik eet tussedoor ook al weinig. ( ik weet niet wat ik me moet nemen naar school.)
    3.moet een soort van motivatie hebben ik wil egt mooi gespiert worden maar!,

ik wil graag een voedings patroon/Traings patroon

Originally posted by MarcG View Post
    hallo ik ben Marc

2.Ik eet tussedoor ook al weinig. ( ik weet niet wat ik me moet nemen naar school.)

Er komen 100 zelfde topics per week kijk is terug in search.

Verder gewoon eten ook al heb je geen zin erin proppen gewoon. En neem weightgainer en blijf vreten en sporten. Succes

Voeding/Training Schema moet je zelf maken
    Wat ben ik een spetter

Comment

Kijk ik weet niet hoe ik wil gewoon tips voor mij zelf

Comment

Kijk ik weet niet hoe ik wil gewoon tips voor mij zelf
        Ja iedereen wil wel dat het zomakkelijk gaat.
        Zoek nou is wat informatie op hier in de sticky's. Dan leer je er zelf nog wat van.
        Gooi hier maar een slotje op general

Comment

srry hoor maar ik heb al gezogt :O

warom een slotje erop :P

ik wil graag advies ik zit er al een tijde me :S

hoe jullie het gedaan hebben ofzo

Comment

1. gewoon vreten. het went
            2. dwingen om te eten. het went
            3. je noemt al een motivatie. toon discipline en geen smoesjes verzinnen van ik kan niet, ik wil niet en blablabla.

Vreet veel. Jij hoeft in je huidige ondergewicht situatie niet te letten op wat. Gewoon vreten en veel. Uhm...nou ja...veel complexe koolhydraten. Dus veeeeel volkoren brood, rijst, havermout, brinta, pasta. Veel eiwitten zoals eieren, vis, melk. En veel onverzadigd vet zoals noten en pure chocola.

En dan heb ik het niet over 4 sneetjes brood, maar 6x per dag 4 sneetjes brood met pindakaas of kipfilet.

Comment

hallo ik ben Marc

ik heb het gevoel dat je gewoon te lui bent om wat moeite te doen. En dat iemand een voedingschema voor je moet voorkauwen. Niet verkeerd bedoelt maar zo werkt het gewoon niet

en je probleem wanneer je opsta geen zin heb om te eten?? dat is helemaal geen probleem in mijn ogen is dat gewoon luiheid.

Weet je mensen vinden het vanzelf sprekend dat wanneer hun mp3 speler het niet doen.. Dat ze gewoon ff nieuwe batterijen erin zetten. Of wanneer de afstandbediening het niet meer doet gewoon nieuwe batterijen erin zitten. Maar ze beseffen niet dat het menselijke lichaam ook energie nodig heeft. Vooral in de ochtend. Er zijn talloze dingen die je kunt eten. Voor elke letter van het alphabet is er wel een voedselproduct dat je in de ochtend kunt eten.

Ik hoop niet dat je je hierbij geconfronteerd voelt ik bedoel het alleen maar goed. Wij zullen je graag helpen als je wat moeite doet. En daarmee bedoel ik begin maar even met de lezen van de stickyes hier. En post je voorstel voedingschema dan kunnen wij jou verder helpen.

Comment

nee ik ben blij dat je me wil helpen
                maar wat bedoel je met stickyes? :P

maar dat over s'morgens moet ik wat eerder opstaan :O?

Comment

Bekijk nou gewoon een paar voedingsschema, kijk wat iedereen zoal eet. Kijk ook wat voor een kritiek er gegeven word. 2 dingen moet je al weten, je doel: massa kweken en nog iets anders, maar dat moet je maar opzoeken.

Ik ben niet de gene die slotje gaat roepen, maar er komt met zekerheid een slotje op dit topic.

Waarom? lees de regel, niet om voedingsschema vragen. Een regel overtreding is in de meeste gevallen een slotje.

Lees de regels maar eens door, dan weet je zeker, dat je niks fout doet.

1 ding kan ik je wel zeggen, EET MEER! want je eet te weinig.

Comment

srry dat wist ik niet!
                    maar als ik ga zoeken.
                    mogen jullie wel verbetern?

(Bedankt)

Comment

nee ik ben blij dat je me wil helpen
                      maar wat bedoel je met stickyes? :P

maar dat over s'morgens moet ik wat eerder opstaan :O?
                      nee nee je hoeft niet eerder op te staan om ene normaal ontbijt te hebben. Je kan ook slaapwandelen naar de koelkas en je eten voorbereiden in je slaap. Maar niet iedereen kan dat. En als jij zo een persoon ben die dat niet kan dan moet je wel eerder opstaan =) Een beetje moeite maar het zal grote inpact (positief) op je lichaam hebben. Je zult je lichaam blij maken door bijv 20 min eerder optestaan en wat te eten

kom op opstaan met die luie reet en vreten =)

Comment

je moet gewoon proberen om 6-8 x per dag iets in je muil te proppen (kiezen uit goeie producten en maak van elk eetmoment wel een echte maaltijd, dus met vetten, carbs en eiwitten). Begin klein (wat je maximaal weg krijgt) en vergroot de porties elke paar dagen. Hierdoor rekt je maag uit en voor je het weet rag je 4000 kcal weg
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

srry dat wist ik niet!
                          maar als ik ga zoeken.
                          mogen jullie wel verbetern?

(Bedankt)
                          Je moet zelf aan de slag en dingen proberen. Als je wat in elkaar hebt gezet, waaruit je kunt zien dat je er over nagedacht hebt en waaruit je kunt zien dat je ook info hebt verzamelt, dan beoordelen we het en zeggen wat je kunt verbeteren.

Wees niet bang om fouten te maken, dat is niet verboden. De regel wil alleen voorkomen dat je niet, zonder enige moeite te doen, een schema krijgt

Comment

@ Ts
                            Je bent al weer flink op weg geholpen door deze leden, zou ze maar dankbaar zijn. Als ik niet aan het werk of in de gym was had hier meteen een slotje opgezeten vandaar.

Gesloten dus ook.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X