Wat te doen als je Te laat opstaat.......??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat te doen als je Te laat opstaat.......??

Hey,

Ik heb nu een voedingsschema maar mijn vraag is nou wat moet ik doen als ik in het weekend bijvoorbeeld 11 uur opsta?
    In mijn voedingsschema staat dat ik 8 uur sochtends mijn ochtendshake moete nemen en om 10 uur al 2 boterhammen met pindakaas. Hoe moet ik dat nou doen als ik pas 11 uur uit me bed ben???
    En in de avond precies hetzelfde als ik bijvoorbeeld uitga en ik hoorde om 10 uur een kwark shake te nemen moet ik die dan alsnog nemen als ik om 5 uur snachts thuiskom ofwat?

Hoop op snelle reacties

Alvast bedankt!

Nou, je neemt bijv. als je dan opstaat je ochtendshake en je springt er verder in rond 12.30 ipv 12.00? en dan zo verder..vrij logisch.
    Verder: ja hoor, gewoon kwark voor je gaat slapen na het stappen. Zet een emmer naast je bed en weltrusten
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

De eiwitten en vetten die je normaliter zou nemen wel nemen, ik schrap een deel van de kh. (helft van de kh van 1 maaltijd bijv.)
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
        De eiwitten en vetten die je normaliter zou nemen wel nemen, ik schrap een deel van de kh. (helft van de kh van 1 maaltijd bijv.)
        Dus jou behoefte zakt opeens, omdat je later opstaat?
        lijkt me dat je gewoon hetzelfde moet eten.

Wat je kunt doen is, als je eerst om de 3 uur eet, er 2 uur van te maken.
        Ook zou je van 2 maaltijden, 1 kunnen maken. Eventueel voor een cheatmeal.

Je zou zelf ervoor kunnen kiezen om 1 maaltijd te verdelen over de andere maaltijden. dus als je er 6 hebt, dan maak je er 5 van en eet je bij die 5 over iets meer.

Comment

Je bent in totaal korter wakker omdat je later opstaat (uitgaande dat je 's avonds wel op je normale tijd weer naar bed gaat). Dan zou je toch minder energie nodig hebben.

De dag vantevoren, als je laat naar bed bent gegaan, ben je in totaal langer wakker geweest, en zou je dus meer energie nodig hebben.

Wellicht verplaatsen van een maaltijd van de ochtend (als je slaapt) naar de avond ervoor (als je wakker bent). Als je alcohol drinkt op de avond vantevoren heb je je energie al op die manier binnen gekregen.

Belangrijkste hierbij is luisteren naar je lichaam. Als je voelt dat je honger hebt, gewoon eten, zo doe ik het iig in het weekend.

Comment

Ja maar alcohol drinken en bodybuilding

als ik uit ga, dan eet ik om 21 uur wat en dan weer om 3 uur.

De energie die je dan de volgende dag inneemt, is eigenlijk dat wat je de dag ervoor te kort had.

Volgens mij duurt een dag van 0 uur tot 0 uur. Dus wil ik ook zorgen dat ik in die 24 uur mijn dingen binnen krijg.

Kijk en als je dan alcohol hebt gedronken ( slechte bron om je energie uit te halen.) dan kun je dat zeker wel bij je behoefte bij rekenen.

Dus heb je je tot diep in de nacht zat gezopen, dan kun je de volgende dag een maaltijd schrappen.

Comment

whehe een kwakshake als je om 5 uur 's nachts na het uitgaan terugkomt, pak de emmer d'r maar alvast bij! Maar snap je probleem helemaal, ik ben ook een grote slaper.. en dan loopt je voedingsschema helaas meerdere malen per week in de soep!

Comment

Zie het probleem niet. Maak je een groter ontbijt. Maak de eerste 3 maaltijden van de dag wat groter. Of ipv elk 3 uur eet je elk 2 uur tot je weer gelijk met je schema loopt. Als je maar je kcal weg werkt.

Comment

Ik snap ook niet waarom mensen opeens denken, dat ze minder nodig hebben, als ze later opstaan.

Je behoefte veranderd, alleen omdat je later na bed gaat en later opstaat.
                  Als jij per week gemiddeld 3000 kcal wilt eten, dan moet je er gewoon voor zorgen dat je op de dag dat je wakker bent, die 3000 kcal binnen krijgt.

lijkt me simpel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X