Hoog/Laag: verhouding KEV trainingsdagen - niet trainingsdagen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik probeer me eiwitten rond de 230-260gr te houden. Zolang het in die regio blijft vind het wel best. Daarna kijk ik naar het vet. Wat overblijft wordt pas aan de kh's gespendeerd. Begin eerst de complexe in te delen en als je nog ruimte over hebt pas pre- en post work out.

De bulk is niet de tijd om zwak en mentaal lichtelijk afwezig te zijn. Dus gewoon meer kh's toevoegen als dat gebeurd.

Comment

oke ff snel een opzetje:

TRAININGSDAGEN:

3400 kcal
      30% vet -> 113,3 gr -> 1020 kcal
      2,5 gr eiw -> 185 gr -> 740 kcal
      3400 - (1020+740) = 1640 kcal
      1640/4 = 410 gr kh op trainingsdagen

NIET TRAININGSDAGEN:

3000 kcal
      35% vet -> 1050 kcal -> 116,7 gr
      3 gr eiw -> 222 gr -> 888 kcal
      3000 - (1050+888) = 1062
      1062/4 = 265,5 gr kh op niet trainingsdagen

Bij deze hoeveelheden KEV komen de totale kcal te liggen op 3600 respectievelijk 3150.

Zo hou ik alsnog 265,5 gr khop niet trainingsdagen, heb ik zeker genoeg eiw op die dagen, ook voldoende kh denk ik. En vet... tsja... niet echt bepaald een vetpot in deze opzet maar een gemiddelde van 32,5%/dag lijkt me oke?

Wat denken jullie hiervan?
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Als je dat in een eetschema gegoten krijgt, klasse. Vind het er mooi uit zien.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik denk dat je nog makkelijk 5% vet kan toevoegen om op 40% uit te komen. Die kcal kaap je dan weg bij kh's zodat je nog rond de 200gr zit wat netjes is.

Verder met Gen eens

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Ik denk dat je nog makkelijk 5% vet kan toevoegen om op 40% uit te komen.
            Dat zat ik eerlijk gezegd ook te denken, maar mocht dat niet lukken dan is dit al heel mooi.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

oke dan

dan ga ik nou ff aan de bak en zien jullie het schema wel verschijnen
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

oke ze zijn klaar! Ik post ze ff in een nieuw topic, om het een beetje overzichtelijk te houden.

Ik heb 2 versies:

eentje waarbij het vet percentueel gezien gelijk blijft (wel en niet trainingsdaen) (35%) en de eiw 2,5 gr/kg bedragen (alleen de carbs cyclen dus min of meer)

en de andere 2 aan de hand van de voorgaande discussie.

in het andere topic kunnen we bespreken welke uiteindelijk de beste is geworden

Comment

Zal deze even dichtkeilen.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X