Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wat denken jullie, kan het kwaad om geen fruit meer te eten en bv extra groenten te gaan eten.
Of zitten er nog bepaalde vitaminen in die je niet uit groente haalt?
Keto..start
16sept met 84kg vp rond de 14%
19sept, 82kg (vocht verlies)
volgens mij kan dat prima. Zolang je maar genoeg groente eet.
maar wat precies het verschil is qua groente en fruit ( behalve de verschillende soorten kh ) weet ik niet
Maar ik vind een stuk fruit juist lekkerder dan groente, maar goed, ieders zijn eigen mening.
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Doe mij maar en appeltje. In elkgeval beter dan vitamine pillen.
Zou de fruit nooit gaan vervangen voor pillen.
Hoeveel fruit neem je eigenlijk per dag? Kilo's?
Wel vitaminepillen slikken, maar geen fruit gebruiken.
Waar zouden ze die vitaminen uithalen, uit aardappels en knollen soms.
Het fructose gehalte in fruit is verwaarloosbaar, alleen als je kilo's fruit per dag gaat nuttigen.
En dat gebeurd niet immers de meesten hebben al moeite, met één appel per dag....
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment