Brinta versus Havermout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brinta versus Havermout

Als dit al voorbij is gekomen geef me op mijn lazer ik zoek al 15 min maar kan het niet vinden

Wat is het verschil tussen brinta en havermout.
    voor zover ik weet zet brinta op, maar doet havermout dit ook?

Weet echt zeker dat er een topic over is maar kan hem ook niet vinden om een of andere reden.

Qua voedingswaarde had havermout meer (goeie)vetten

Verder, havermout zakt naar beneden, brinta zet op en blijft op melk drijven bij mij
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Om eerlijk te zijn weet ik het verschil ook niet, maar wat ik wel weet is dat havermout lang niet zo dik wordt als brinta. Probeer voor de grap eens 200g brinta met 500ml melk te mixen in de blinder. Verder heb ik het vaker voorbij zien komen dat havermout net iets beter is, of dit echter ook zo is....

Comment

verschil de prijs
        Calisthenics / Street workout

Comment

Havermout is bijna gratis, brinta is net een keer of 3 zo duur. Havermout heeft iets meer fosfor, een paar procentpunt meer vet, havermout bindt niet met de melk/water (tenzij je het langdurig verhit), havermout zwelt niet op als een spons waardoor je baksteen krijgt, en havermout is dus makkelijker in grote hoeveelheden weg te snacken.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Brinta is een mengsel van meerdere graansoorten die als je er te weinig melk/water bij mengt een soort van beton wordt. Havermout is een enkele graansoort, goedkoper en het heeft weer een iets andere voedingswaarde. beiden zijn goede bronnen van complexe koolhydraten. Ik wissel af tussen beide soorten ontbijtgranen maar mijn voorkeur gaat uit naar havermout omdat ik brinta zwaarder op de maag vind liggen.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

top bedankt mannen ,

Ik ga na mijn brinta drink leer avontuur dan ook maar wat experimenteren met havermout

Comment

Tegenwoordig is het zo dat veel produkten aanvullende dingen hebben. Melk met aangevulde omega's, brinta met meer ijzer, havermout met meer magnesium etc etc.

Zelf wissel ik tussen Brinta en Havermout. Op niet sportdagen neem ik Brinta, want dit zet uit en geeft een voller gevoel. Ideaal op dagen dat je wat minder kh's naar binnen werkt en minder kcal. Op sportdagen neem ik dan Havermout.

Maar sinds kort zag ik Havermoutvlokken in de winkel. Prijs 35cent voor 500gr dus nam dat mee voor de verandering. Maar zit er verschil tussen havermout van quacker en havermoutvlokken?

Comment

De Aldi verkoopt 7 Granenontbijt. Die is praktisch hetzelfde als Brinta, maar goedkoper.

Comment

Ik zit in de cut dus neem dagelijks portie brinta, met water weliswaar.
                    Heb zelf een "brintabakje" waarbij ik precies weet hoeveel water erin moet om het normaal weg te kunnen werken.
                    Wel redelijk te pruimen
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

tevens bevat havermout ten opzichten van brinta ook een kleine hoeveelheid eiwitten meer.

Comment

Ik eet zelf als ontbijt brinta! Is best te eten.. Maar havermout vind ik echt ranzig.. weet iemand nog iets om het lekker te maken?

Comment

Originally posted by Locotek View Post
                          Ik eet zelf als ontbijt brinta! Is best te eten.. Maar havermout vind ik echt ranzig.. weet iemand nog iets om het lekker te maken?
                          Gooi er een eetlepel honing erbij (maar wel ''alleen" bij het ontbijt dan), of eventueel kaneel!

Comment

whey erdoorheen gooien dat is zoet dus trekt de smaak weg van havermout en even in de blender ermee.
                            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Heb geen blender.. Kan mischien wel de melk die ik ervoor ga gebruiken even met wat whey shaken.. en dan bij de havermout gooien?

En eten jullie brinta en havermout warm of koud? Want me brinta eet ik namelijk wel koud! maar havermout is koud niet weg te krijgen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X