Hallo ik zal mezelf eerst even voorstellen.
ik ben shane ik ben 18 jaar en ik ben vanaf mijn 13e bezig met kickboksen, sinds vorig jaar ben ik ook begonnen met krachtraining en MMA. ik heb altijd al moeite gehad betreft voeding. ik ben op dit forum beland en heb verschillende Stickies gelezen over het opstellen van een Voedingschema.
Ik heb dan ook zelf geprobeerd een voedingschema op te stellen alleen vind ik dit erg lastig. daarom wil ik hem delen met julie zodat ik mischien wat verder op weg geholpen kan worden
Mijn "stats":
Lengte: 1.78m
Gewicht: 75kg
Vet percentage: 17%
Arbeid: gering
Sport type: gevorderde (Dagelijkse loop en krachtraining + kickboks/MMA Training)
Basis behoefte: 1532kCal
Sporttoeslag: 153kCal
Arbeidstoeslag: 766kCal
Sportieve arbeidstoeslag: 500kCal
Totale dagelijkse behoefte: 2900kCal
Ik wil hier 500 Kcal onder gaan zitten
Dagelijke behoefte EW: 130gr
Dagelijkse behoefte KH: 340gr
Dagelijkse behoefte Vet: 50gr
Zoals je kunt zien Zit ik Qua Eiwitten boven mijn behoefte en qua Koolhydraten een stuk eronder, verder kom ik ook niet aan de 2400 calorieen, zou iemand mij mischien tips kunnen geven?
ik ben shane ik ben 18 jaar en ik ben vanaf mijn 13e bezig met kickboksen, sinds vorig jaar ben ik ook begonnen met krachtraining en MMA. ik heb altijd al moeite gehad betreft voeding. ik ben op dit forum beland en heb verschillende Stickies gelezen over het opstellen van een Voedingschema.
Ik heb dan ook zelf geprobeerd een voedingschema op te stellen alleen vind ik dit erg lastig. daarom wil ik hem delen met julie zodat ik mischien wat verder op weg geholpen kan worden
Mijn "stats":
Lengte: 1.78m
Gewicht: 75kg
Vet percentage: 17%
Arbeid: gering
Sport type: gevorderde (Dagelijkse loop en krachtraining + kickboks/MMA Training)
Basis behoefte: 1532kCal
Sporttoeslag: 153kCal
Arbeidstoeslag: 766kCal
Sportieve arbeidstoeslag: 500kCal
Totale dagelijkse behoefte: 2900kCal
Ik wil hier 500 Kcal onder gaan zitten
Dagelijke behoefte EW: 130gr
Dagelijkse behoefte KH: 340gr
Dagelijkse behoefte Vet: 50gr
Zoals je kunt zien Zit ik Qua Eiwitten boven mijn behoefte en qua Koolhydraten een stuk eronder, verder kom ik ook niet aan de 2400 calorieen, zou iemand mij mischien tips kunnen geven?
Comment