niet schrikken. huidige voeding

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by erikv View Post
    dat hier uberhaubt nog zoveel aandacht aan besteed wordt! Ik ben er weer een tijd niet geweest blijkt wel..

@ Jake22: Álles wat je vraagt is te vinden op het forum : Eérst lezen, dán vragen. Ofwel: regels. Je wist dat je voeding kut was, dus kon je zowiezo al gaan kijken voor een beter voedingsschema en deze posten. Daarnaast weet je ook dat je training zuigt, dus hoef je niet te vragen wat beter is, want als je weet dat je eigen training zuigt, wil zeggen dat je hebt gelezen hoe het wel moet.
    Ik wil geen attitude neer zetten, maargoed dit is mijn reactie:

Ik zeg niets over de kwaliteit van mijn training in dit topic, nada. Ik ben net begonnen, en heb dus geen uitgebreide schema's zoals jullie, klaar. Ik begin gewoon rustig met wat basisdingen en ben hier om te leren over training, ik vraag hier ook niets over, ben nu zelf bezig met een trainingschema te maken met oefeningen die ik nu bekijk.

Mijn vraag was om enkele tips hierover zodat ik de komende drie weken die even toe kan passen voor ik begin met een voedingsschema te maken.

Maargoed, ik laat dit topic wel verwijderen want ik heb geen zin om mijn tijd hieraan te verdoen, ga liever door met mijn trainingsschema.

Sis, bedankt voor je reactie, ga die shit komende 3 weken standaard erin plannen.

~ Jake
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

1 ding heb je nu geleerd, je eetpatroon is slecht.

Ga anders eens opzoek naar mijn voedingschema.. Het is makkelijk te vinden, maar je moet wel even met de zoekfunctie aan de gang. Weet je ook meteen hoe het zoeken werkt.

Ik kan in ieder geval met zekerheid zeggen, dat het schema dat ik nu heb. Goed werkt voor mij. kom nog steeds goed aan. Je hoeft mijn schema niet letterlijk over te nemen. Maar je ziet dan de opzet..

Nou suc6 met zoeken..

Volgende keer toch proberen wat fatsoenlijks neer te zetten, want anders ga je zulke reacties krijgen.

Comment

Op verzoek van de TS gesloten.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X