Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Leo1988 View Post
    eiwitten in brood, pasta, rijst, brinta en havermout niet meetellen om aan je 2,5 gr/kg eiwit te komen. Wel voor je totale kcal uiteraard.

pas nou ff die tips toe die ik je gaf een paar posts terug
    Waarom moet je de eiwitten in brood rijst etc niet meetellen?
    Ik tel ze gewoon mee, maar ik weet niet waarom jij ze niet meetelt?

Comment

ik wist dat die vraag zou komen

omdat de eiwitten in die producten niet aansluiten bij ons aminozuur spectrum. We kunnen ze dus niet gebruiken en hebben er niks aan.

Het zijn echter wel kcal, dus ze komen wel degelijk bovenop je dagelijkse hoeveelheid carbs!

niet meetellen om aan je 2,5 gr/kg eiwitten te komen
      wel meetellen met je totale kcal!

Zal je zien dat dat ook een hoop scheelt met eiwitten

edit: zet anders een sterretje achter de hoeveelheid eiwitten bij pasta ed. Zie je wel de hoeveelheid die er in zit, maar telt excell ze niet mee. Scheelt je ongeveer 40 gram eiwitten
      Last edited by Leo1988; 24-11-2008, 17:29.
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

tips om je eiwitten omlaag te krijgen:

1) minder melk (vul aan met water). Schrap die brinta wake up shake wel!!! helft suiker

3) die uit pasta tellen niet mee dus dan zit je hier op 0 gram eiwitten... vul wat aan met kip oid

je zal zien als je die ew uit kh producten niet meetelt het echt heel veel scheelt....
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Oké kerel ik zal het vanaf nu niet meetellen dan
          Want meegeteld zit ik zo rond de 200 gram eiwitten en in het werkelijkheid is het dus 160 gram (- circa 40 gram) exclusief brood, rijst etc.

Comment

160 gram waar je wat aan hebt ja

Comment

oh chill man,

als ik die vergeet dan zit ik prima op 184 min deel pasta die in mijn avondmaaltijd soms zit, dus dan is het prima!

bedankt voor de uitleg ook man
              Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Hahaha ja precies, alleen die eetmeter rekent alles mee dus ook de eiwitten van brood etc. Dat is wel kut!

Comment

Originally posted by Iglesi View Post
                  Hahaha ja precies, alleen die eetmeter rekent alles mee dus ook de eiwitten van brood etc. Dat is wel kut!
                  Ik ga nu mezelf enorm voor paal zetten, komtie:

Ik heb geen verstand van Excel, ik rekende alles gewoon zelf uit. :P

Comment

hahaha

wat een teringwerk! Je kan gewoon onderaan bij totaal een code invullen (biujvoorbeeld =som(B1:B30) invullen in het vakje waar je je totaal wilt hebben, dan telt hij alles in de kolommen b1 tot b30 op).

Scheelt je een HELE hoop werk! Zeker als je steeds kleine dingen aanpast en kan je meteen zien wat voor effect deze verandering heeft.

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                      hahaha

wat een teringwerk! Je kan gewoon onderaan bij totaal een code invullen (biujvoorbeeld =som(B1:B30) invullen in het vakje waar je je totaal wilt hebben, dan telt hij alles in de kolommen b1 tot b30 op).

Scheelt je een HELE hoop werk! Zeker als je steeds kleine dingen aanpast en kan je meteen zien wat voor effect deze verandering heeft.
                      haha jeej weer wat geleerd :P

Comment

Hoelang ben je Jake?
                        Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Spank View Post
                          Hoelang ben je Jake?
                          Beetje erg late reactie, sorry.

1.87 ongeveer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...