Meer Spieren, Gewicht & Gezonder leven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Meer Spieren, Gewicht & Gezonder leven

hey ik ben daniel, 21 jaar en woon in NL.

Ik zou graag willen weten of ik breder kan worden:O

Lengte: 1.92
    Kilo: 65-68 :/ (niks tot een paar procent vet)
    Leeftijd: 21jaar

Ik fitness nu een kleine 3maand 2x in de week. Verder doe ik 1x keer in de week zaalvoetbal en soms een paar uurtjes mountainbiken. Als ik fitness ga ik altijd eerst even 10minuten fietsen, daarna arm, borst spieroefeningen doen in setjes van 15 keer met laag gewicht.

Ik eet sochtends meestal 1 boterham, om 10uur een cup a soup, om 12 uur 2broodjes gezond of 2broodjes filet american. savonds neem ik 1bord vol met het typische avondeten. En snachts voor het slapen gaan nog even langs de shoarmatent of 2 broodjes ham. Ik vraag me nu af moet ik meer gaan eten(of andere dingen eten dan ik nu eet), of moet ik meer gaan fitnessen met meer gewicht? Sommige van mijn vrienden slikken creatine voor het fitnessen. Ik las dat dit niet schadelijk is, maar is dit wel verstandig voor mij?

Doel:
    Meer spieren
    Meer Gewicht
    Gezonder leven

Alvast bedankt,

Daniel

Welkom, veel succes met het behalen van je doel(en)!

Comment

Welkom!

Voedingsstickies doorlezen, ook bestaande doorlezen en trainingsschema beginners pakken uit de stickies

Daar vind je al je antwoorden en meer!

En on topic, je mag niet eens denken aan creatine op dit moment
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by punica View Post
        hey ik ben daniel, 21 jaar en woon in NL.

Ik zou graag willen weten of ik breder kan worden:O

Lengte: 1.92
        Kilo: 65-68 :/ (niks tot een paar procent vet)
        Leeftijd: 21jaar

Ik fitness nu een kleine 3maand 2x in de week. Verder doe ik 1x keer in de week zaalvoetbal en soms een paar uurtjes mountainbiken. Als ik fitness ga ik altijd eerst even 10minuten fietsen, daarna arm, borst spieroefeningen doen in setjes van 15 keer met laag gewicht.

Ik eet sochtends meestal 1 boterham, om 10uur een cup a soup, om 12 uur 2broodjes gezond of 2broodjes filet american. savonds neem ik 1bord vol met het typische avondeten. En snachts voor het slapen gaan nog even langs de shoarmatent of 2 broodjes ham. Ik vraag me nu af moet ik meer gaan eten(of andere dingen eten dan ik nu eet), of moet ik meer gaan fitnessen met meer gewicht? Sommige van mijn vrienden slikken creatine voor het fitnessen. Ik las dat dit niet schadelijk is, maar is dit wel verstandig voor mij?

Doel:
        Meer spieren
        Meer Gewicht
        Gezonder leven

Alvast bedankt,

Daniel
        Creatine heb je niet veel aan in het begin. Zorg eerst dat je voeding in orde komt. (Zie stickies)

In kort, eet meer, vaker en "gezonder". Vroeger toen ik nog bokste dacht ik ook dat ik ectomorf was. Binnen 1 jaar was ik van 65 naar 80. Nu zit ik rond de 95. Je lichaam moet gewoon wennen om te groeien, daar moet het wel de juiste prikkelen voor krijgen (voeding + training) en rust.

Comment

Je eet helemaal verkeerd. Op verkeerde momenten, verkeerde hoeveelheden, de verkeerde dingen en je hebt dus duidelijk niet verder gelezen op zoek naar antwoorden, maar gewoon koppig en gretig meteen je "verzoek" geplaatst.
          Veel mensen zullen je daar in dit topic op gaan wijzen.
          Ik moest al bijna pissen van het lachen toen ik las dat je s'avonds altijd ff naar de shoarmatent gaat en nog denkt dat het normaal is ook!
          je weet toch wel dat junkfood geen kwaliteitsmassa bouwt? Je wordt er alleen vet van! Verder eet je over de gehele dag gezien slecht. Veel te weinig kcal, te weinig eiwitten, te weinig koolhydraten en op het eind van de dag bergen vet vlees. Fout! Opnieuw! LEES DE STICKIES!!
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Eerst mag je wel ffies je welkom bericht achterlaten in het bestemde topic daarvoor.

Daarna, heel veel sticky's lezen en van andere mensen hun voedingschema mischien merk je dan dat dit niks is.
            voor het slapen gaan neemt denk niemand hier shoarma maar kwark.
            voor de rest is het ook helemaal niks.
            Zoals DSO al zij OPNIEUW.

en de creatine: hoef je ook niet aan te zitten eerst maar een mooi voedingschema en trainingschema dan kom je al cker een heeel eind.
            Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by punica View Post
              Sommige van mijn vrienden slikken creatine voor het fitnessen. Ik las dat dit niet schadelijk is, maar is dit wel verstandig voor mij?

Doel:
              Meer spieren
              Meer Gewicht
              Gezonder leven
              1. Lees even alle voedings sticky's
              2. Waarom laag gewicht en waarom alleen : arm, borst spieroefeningen doen in setjes van 15 keer met laag gewicht ( apen en muggen hebben geen rug jij toch wel?? en zweef jij of loop je ook ? )
              3. Zorg voor een Goed eetpatroon en een goed schema staan ook hier op het forum ( even wat inspanning ).
              4. Creatine heb je nu nog niets aan... en wat je vrienden doen hoef jij niet te doen !!
              5. Had inderdaad leuk geweest als je je ook voorgesteld had.
              De waarheid kan erg hard zijn

Comment

De tips om de ticky's even te lezen zou ik opvolgen, hier leer je een hoop over de voeding en training.

Creatine zou ik nog niet aan beginnen als je zo kort maar traint.
                En of het schadelijk is tja wat is schadelijk tegenwordig.

Suc6 met lezen kerel.

@ de rest
                Het mag wel ietsjes aardiger mannen iedereen die begint stelt zulke vragen en ik denk dat jullie ook zo begonnen zijn.
                Ga eerst even bij je zelf na of je zelf blij wordt van zulke eerste reacties als je als leek ergens komt.
                Last edited by Been; 27-11-2008, 08:38.
                Who's the Chef

Comment

welkom succes met lezen

Comment

Originally posted by Been View Post
                    Het mag wel ietsjes aardiger mannen iedereen die begint stelt zulke vragen en ik denk dat jullie ook zo begonnen zijn.
                    Ga eerst even bij je zelf na of je zelf blij wordt van zulke eerste reacties als je als leek ergens komt.
                    @Been,

Je snapt ook wel dat we er soms erg moe van worden?
                    Maar indd we mogen wel wat aardiger zijn..

Welkom Welkom hier op het Bodynet forum
                    Welkom Welkom en heb hier veel plezier
                    En lees je zelf een breuk ( K3 cover )
                    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
                      @Been,

Je snapt ook wel dat we er soms erg moe van worden?
                      Maar indd we mogen wel wat aardiger zijn..

Welkom Welkom en heb hier veel plezier
                      En lees je zelf een breuk ( K3 cover )

Snap je helemaal (zit hier al een tijdje)
                      Who's the Chef

Comment

Hehehe, uumm jaah beetje dezelfde antwoorden XD

Creatine niet.. die andere topic doorspitten en kwark eten (=
                        En haha me rug is er idd ook nog!

In ieder geval bedankt voor de nuttige feitjes..Ik ga ff lezen

jeuw,

Punica

Comment

Hebben jullie eigenlijk geen perfect voedings/trainings schema voor beginners, zodat ik daar naar kan streven? Noujah, in ieder geval thanx (;

Comment

kej ik snap nu wat je met sticky bedoelt haha TYYYY ik ga morgen alles lezen en naar de supermarkt !!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X