Hoge kcal verhoging veroozaakt veel/snel vetpercentage?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vind 1858 helemaal niet zoveel klinken eigenlijk. Ik eet op het moment zelf rond de 2200, 2500 en merk dat het daarop eigenlijk allemaal het meeste gaat zoals ik zelf wil.
    Maare, heb je al uitgerekend wat je verbruik zou zijn? Zoiets is vaak ook anders dan je zou verwachten.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
      Ik vind 1858 helemaal niet zoveel klinken eigenlijk. Ik eet op het moment zelf rond de 2200, 2500 en merk dat het daarop eigenlijk allemaal het meeste gaat zoals ik zelf wil.
      Maare, heb je al uitgerekend wat je verbruik zou zijn? Zoiets is vaak ook anders dan je zou verwachten.
      Ja mijn verbruik heb ik ook een aantal keer berekend op verschillende sites, maar iedere keer weer een andere resultaat. Ik ben van plan om gewoon een maandje 1800 kcal te eten....en dan kijken wat dat met me doet hahah.
      Maar moet ik ook zoveel op rustdagen eten dan?

Comment

kort gezegd...ja :P

Comment

Misschien moet je je eiwitinname wat verhogen? Dat kan namelijk ook de oorzaak zijn dat je te weinig spiermassa aanzet/vasthoud waardoor je stofwisseling vertraagd. Als dat het geval is kunnen de weinige (en goede) koolhydraten die je eet ook je lichaamsvetpercentage omhoog halen. Bereken eens of je minimaal 2,2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht eet. Dat zou je leiddraad moeten zijn.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Ja, ik heb net effe berekend en ik zou dan komen op een eiwitiname van 107.8 gram
            Ik moet zeggen dat ik daar dikwijls overheen zit. Minimaal 116 gram eiwitten altijd op een dag....Dus dat zit dan denk ik wel goed

Comment

Dat zou goed moeten zijn. Dan nog voldoende onverzadigd vetten en zo'n 170-190gr koolhydraten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X