Hallo Mensen Ik ben Maurice,
heb heel jullie forum zo'n beetje rond gezworven en waarschijnlijk niet goed gekeken, maar ik ben bezig een voedingsschema te maken, maar heb echt geen idee waar ik moet beginnen,
eigenlijk is het probleem dat i kniet weet hoeveel al het eten bevat, hoeveel vet,water,kcal enzo bevat,
is daar niet een calulator voor of een ander trucje ?? of wordt het gewoon verpakkingen lezen :P
en ik ben 18 jaar en 185 centimeter lang,
ik vraag niet om hulp voor een schema, maar o hulp hoe ik moet weten hoeveel eiwit,vet,kcal enzo mijn eten kan bevatten en als ik wel overal aan kan voldoen,
mvg maurice
heb heel jullie forum zo'n beetje rond gezworven en waarschijnlijk niet goed gekeken, maar ik ben bezig een voedingsschema te maken, maar heb echt geen idee waar ik moet beginnen,
eigenlijk is het probleem dat i kniet weet hoeveel al het eten bevat, hoeveel vet,water,kcal enzo bevat,
is daar niet een calulator voor of een ander trucje ?? of wordt het gewoon verpakkingen lezen :P
Lichaamsgewicht:
81
Kg
Vetpercentage:
17
%
Vet Vrije Massa:
67.2
Kg
81*0.83
Basisbehoefte:
1613.5
Kcal
67.2*24
Sporttoeslag:
161.4
Kcal
1613.5*0.1
Arbeidstoeslag:
806.8
Kcal
1613.5*0.5
Sportieve arbeidstoeslag:
400
Kcal
1613.5*400
------- +
Totale dagelijkse behoefte energie:
2982
Kcal
Dagelijkse behoefte Eiwitten:
148
Gram
67.2*2.2)
Dagelijkse behoefte Vetten:
66
Gram
(2982*0.2)/9
Dagelijkse behoefte Koolhydraten:
448
Gram
en ik ben 18 jaar en 185 centimeter lang,
ik vraag niet om hulp voor een schema, maar o hulp hoe ik moet weten hoeveel eiwit,vet,kcal enzo mijn eten kan bevatten en als ik wel overal aan kan voldoen,
mvg maurice
Comment