Idiote vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Idiote vraag

In een maand tijd van 69kg naar 74kg

Echter vind ik het raar dat ik het nergens echt heel duidelijk zie dat ik aangekomen ben, behalve mij ass wel extreem duidelijk, volgens mij is een groot deel daar aangekomen haha

Heeft iemand daar een verklaring voor?
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

train je alleen je bilspieren dan?
    uut grunn!

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
      train je alleen je bilspieren dan?
      Haha nee

Maar het is ook gewoon echt vet dat ik aangezet heb

Ook wel spier uiteraard, maar echt een behoorlijke laag vet, heel erg vreemd

Ik merk het dus ook qua broeken dat die daar opeens veel strakker zitten dan eerst

Comment

Je ziet gains zelf vaak niet echt goed. Is gewoon zeik. Lekker volhouden en evt wat foto's maken. Dan zie je het echt wel.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je hebt gewoon veel vrouwelijke energie, dan krijg je dat
          Life's what you make it!

Comment

Originally posted by sis View Post
            Je hebt gewoon veel vrouwelijke energie, dan krijg je dat
            Hormonen bedoel je?

Comment

LOL

Thanks guys, hier heb ik wat aan!

**rent naar de dokter om te vertellen dat ik te vrouwelijk ben**

Comment

Tering, wat een idiote vraag inderdaad.

Nee even serieus, niet zo denigrerend over jezelf vragen zijn er om te stellen en zijn nooit idioot.

Eigenlijk herhaal ik deels de rest, het is lastig om zelf je gains op te merken daarom zou ik altijd foto's maken van jezelf. Vind je op het begin misschien gek, ik deed het ook niet maar achteraf wel jammer want nu weet ik niet zo goed hoe ik begonnen ben.

Verder kom je altijd wel wat vet aan en niet alleen maar spieren.
                Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Originally posted by slinky View Post
                  Tering, wat een idiote vraag inderdaad.

Nee even serieus, niet zo denigrerend over jezelf vragen zijn er om te stellen en zijn nooit idioot.

Eigenlijk herhaal ik deels de rest, het is lastig om zelf je gains op te merken daarom zou ik altijd foto's maken van jezelf. Vind je op het begin misschien gek, ik deed het ook niet maar achteraf wel jammer want nu weet ik niet zo goed hoe ik begonnen ben.

Verder kom je altijd wel wat vet aan en niet alleen maar spieren.
                  Idiote/domme vragen bestaan niet.. Domme/idioten antwoorden daarintegen wel... Denk eraan als je ze stelt
                  De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
                    Idiote/domme vragen bestaan niet.. Domme/idioten antwoorden daarintegen wel... Denk eraan als je ze stelt
                    De persoon die tegen jou zei dat domme.idiote vragen niet bestaan is zelf een idioot

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                      De persoon die tegen jou zei dat domme.idiote vragen niet bestaan is zelf een idioot
                      I couldn't agree more
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X