Weegschaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weegschaal

Niet dat ding, maar een keuken weegschaal. Je weet wel...zo'n ding waar je mee afweegt hoeveel eten je naar binnen werkt.

Nu ben ik wel benieuwd wie er een gebruikt. En nog interesanter, voor mezelf, welk merk en wat je er van vindt qua gebruik e.d. Ga eindelijk ook eens zo'n ding aanschaffen.

Ikheb een inventum!
    Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Spank View Post
      Ikheb een inventum!
      yup ik ook, ook van inventum

Comment

Bij de blokker halen van soehnle! Goed ding en volgens mij niet eens zo duur rond 15 eu
        Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

En wat maakt de Inventum zo goed? Zag een lading verschillende versies varierend van 25-35euro. Wegen tot 5kg met 1gr nauwkeurigheid.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            En wat maakt de Inventum zo goed? Zag een lading verschillende versies varierend van 25-35euro. Wegen tot 5kg met 1gr nauwkeurigheid.
            geeeen flauwww idee... heb 1tje die tot 5kg met nauwkeurigheid van 1gr gekocht voor nog geen 7 euro als ik me niet vergist via ibood

Comment

Heb er zo eentje gekocht die je aan de muur kunt monteren en uitklapt wanneer je 'm gebruikt. Scheelt je ruimte (heb een kleine aanrecht). Verder gewoon een handig ding, zit een klok & wekker op (als 'ie dicht geklapt zit ook zichtbaar/bruikbaar) en een 0-stelling (handig om spul te wegen in een bakje of op een bord oid). Maar goed denk dat dit op de meeste digitale weegschalen wel zit tegenwoordig.

Comment

Ik heb ook een inventum. Die was destijds in de aanbieding (2 jaar geleden) en is nauwkeurig genoeg.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik gebruik er alleen 1 om puppies te wegen. Telt dat ook?

Vind trouwens wel dat veel digitale weegschalen een stuk minder nauwkeurig zijn dan ze lijken. Dan weegt iets bijvoorbeeld 1.574 gram. Lijkt erg nauwkeurig. Weeg je gelijk daarna hetzelfde ding, weegt het ineens 1.357 gram.

Comment

7.95 bij de kruidvat, geen idee welk merk zit nu ergens anders, mooi ding wel, glazen plaatje tijd alles

gaat tot 1,5 ofzo

1 gram naukeurig (krijg wel telkens zelfde metingen )
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

kheb wel 1 van de duurste van inventum..
                      Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

dus..wat wordt het fal...ik zie wel veel invetum hier langskomen

Comment

mooi topic,
                          heb er 1 tot 0.1 gram en gaat tot 5kg dus een erg nette weet het merk niet uit mijn hoofd
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Een Escali, tot 500g.(res.0.1g.)

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                              mooi topic,
                              heb er 1 tot 0.1 gram en gaat tot 5kg dus een erg nette weet het merk niet uit mijn hoofd
                              Ga dan kijken welk merk het is, dopey
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X