ik wil wat droger worden, is dit goed..?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik wil wat droger worden, is dit goed..?

hallo allemaal,

ik wil graag wat droger worden.
    ik heb namelijk een makkelijk schematje gemaakt en wil graag weten of ik daar iets mee bereik als ik me spiermassa wel wil behouden maar toch me buikje eraf wil krijgen.

dit schematje geld per dag.

Cut schema

3liter water op een dag

Eet moment 1. 6:15uur

0% vet melk campina met meusli

Eet moment 2. 9:35uur

2 sneetjes volkoren brood met kipfilet
    liga evergreen crunchy appel peer.

eet moment 3. 11:30uur
    4 sneetjes volkoren brood met kipfilet
    blikje tonijn op water (140gram)

eet moment 4. 13:50uur

2 sneetjes volkoren brood met kipfilet

eet moment 5. 16:30uur

shake eiwitten(weij ei witten)
    met melk 0% vet campina

TRAINEN
    1 spiergroep per dag 4 a 5 verschillende oefeningen 4 x 12 herhalingen
    + 45 minuten cardio

eet moment 6. 18:45uur

avond eten..

springtouwen, oprekken, buikspieren, opdrukken.
    30 tot 45 minuten

eet moment 7. 22:00

250 gram magere kwark.
    Met een schepje suiker.

reacties of verbeteringen zijn altijd welkom alvast bedankt.

gr. joey

Gewoon rennen hardlopen sporten onder je kcal behoefte zitten minder koolhydraten en vetten meer eiwitten voillah
    Wat ben ik een spetter

Comment

welkom!

Reken je behoefte uit, kijk wat je nu binnenkrijgt, wat is de verhouding kev van de maaltijden, lees stickies en flikker sowieso die evergreen eruit .
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        welkom!

Reken je behoefte uit, kijk wat je nu binnenkrijgt, wat is de verhouding kev van de maaltijden, lees stickies en flikker sowieso die evergreen eruit .
        Vergeet niet erbij te zeggen

http:///www.voedingsbehoefte.nl
        Wat ben ik een spetter

Comment

Eens met Pinada, evergreen is geen ramp maar gooi het er maar uit want het is gewoon koek. Ik vroeger op school ook altijd evergreen maar nou ik die domme tuthola reclames erover zie... "Ik zou het gewoon doen"..uhuh.
          Sommigen hier zullen ook denken "beter brinta dan muesli"...en dat is inderdaad beter... maar als muesli verslaafde zul je mij er niet over horen haha xDD

Comment

verbeteringen

hartelijk dank alvast
            die koek is er uit en diemusli is brinta geworden
            dat vind ik namelijk ook lkkr

en mijn boehoefte uitrekenen heb ik niet zoveel zin in ik wil het even simpel houden.
            en wat betreft met wat ik binnen krijg is minder geworden dat weet ik zeker..
            ik snoepte namelijk nog wel is wat;-) en nu helemaal niet meer..nja af en toe nog een sabbel snoepie maar dat moet toch kunnen..?

maar verders gaat eht goed komen en zal ik resultaat boeken met het schema..?

dank u..
            Last edited by joeyy; 14-01-2009, 21:58.

Comment

Originally posted by joeyy View Post
              hartelijk dank alvast
              die koek is er uit en diemusli is brinta geworden
              dat vind ik namelijk ook lkkr

en mijn boehoefte uitrekenen heb ik niet zoveel zin in ik wil het even simpel houden.
              en wat betreft met wat ik binnen krijg is minder geworden dat weet ik zeker..
              ik snoepte namelijk nog wel is wat;-) en nu helemaal niet meer..nja af en toe nog een sabbel snoepie maar dat moet toch kunnen..?

dank u..
              pfff gast wil je nou vooruitgang of niet, kun je alleen maar secuur doen door je behoefte uit te rekenen en een voedingsschema op te stellen
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

dank u..
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

En daar valt dus geen pijl op te trekken als je je behoefte niet weet... Dan is het een kwestie van uitproberen en kijken of je aankomt, afvalt, over een tijdje je stofwisseling naar de klote is, etcetera.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X