Ik lees nu al een week dit forum, alles onderzoeken etc en heb zelf een schema in elkaar gezet en wou wat meningen horen, voor het geval ik toch nog iets fouts doe.
Ik ben 1.72 en weeg 72 kilo, mijn lichaamsvet percentage ligt tussen 8 en 10%.
Op het moment wil ik mezelf niet egt dik noemen maar ik heb nog steeds een buikje en zwembandjes en die wil ik weghebben.
Train al een jaartje( al 25kg afgevallen) en ben ook bezig met massa en ben dus niet egt een beginner meer.
Mijn schema is als volgt:
Ik ga meestal in de ochtend een uur cardio doen dus als ik opsta neem ik alleen een whey shake om spierafbouw te voorkomen en ga daarna trainen.
ik doe zowiezo 5x per week cardio
Meestal rond 9 uur dan ontbijt
80 gram brinta met magere melk en een banaan
1200
4 snee brood met kipfilet
2 eieren
stuk fruit
1500
250g magere kwark
handje cashew noten
1730
Vlees ( rund of kip) met varierend rijst pasta of aardappelen en nog groenten erbij
1830
Trainen massa, meestal 3 a 4 keer per week
2000
250g magere kwark
Ik wou graag weten of dit wel een goed schema is of dat ik er wat bij/af moet doen.
Alvast bedankt
Ik ben 1.72 en weeg 72 kilo, mijn lichaamsvet percentage ligt tussen 8 en 10%.
Op het moment wil ik mezelf niet egt dik noemen maar ik heb nog steeds een buikje en zwembandjes en die wil ik weghebben.
Train al een jaartje( al 25kg afgevallen) en ben ook bezig met massa en ben dus niet egt een beginner meer.
Mijn schema is als volgt:
Ik ga meestal in de ochtend een uur cardio doen dus als ik opsta neem ik alleen een whey shake om spierafbouw te voorkomen en ga daarna trainen.
ik doe zowiezo 5x per week cardio
Meestal rond 9 uur dan ontbijt
80 gram brinta met magere melk en een banaan
1200
4 snee brood met kipfilet
2 eieren
stuk fruit
1500
250g magere kwark
handje cashew noten
1730
Vlees ( rund of kip) met varierend rijst pasta of aardappelen en nog groenten erbij
1830
Trainen massa, meestal 3 a 4 keer per week
2000
250g magere kwark
Ik wou graag weten of dit wel een goed schema is of dat ik er wat bij/af moet doen.
Alvast bedankt
Comment