Mijn dieet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Graag gedaan Hakki en dat koken gaat je vast prima lukken.
    Maar niet treuren als er in het begin af en toe wat mis gaat hoor, dat hoort er gewoon bij!

Een bekende van mij heeft het gepresteerd om water in een koekepan te gooien en daar haar vlees in te willen bakken en dat was nota bene een vrouw!  

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Shannasse @ Sep. 16 2003,08:58)]Een bekende van mij heeft het gepresteerd om water in een koekepan te gooien en daar haar vlees in te willen bakken en dat was nota bene een vrouw!  
      Wel weinig vet! Is het geen cuttende bodybuildster of zo??
      I live to end the game

Comment

Helaas niet, gewoon een erg dommig meisje die blijkbaar nooit bij haar moeder in de keuken kwam...

Comment

Ik kan dus nu wel koken en doe het dus nooit, of tenzij voor iemand anders.
          You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Hakki, is het nog een beetje gelukt met dat koken?
            Of heb je het goede voornemen al weer laten varen...

Comment

Vertel, vertel...

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Maar niet te snel want ik schrijf mee!

(Voor degenen die Bert Visscher niet kennen, negeer deze post gerust...)

Comment

Nou, het gaat heel goed. Ik maak al een paar dagen lekker kipfilet (lekker mals en sappig ) . Ik heb gisteren aardappels geprobeerd, maar dat ging niet zo lekker. Toen ik het wilde eten was de binnenkant nog niet zo zacht als de buitenkant. Maar ik ben van plan om meer dingen te leren. Ik weet nu hoe ik vlees moet voorbereiden. Van pasta maken wist ik al hoe het moest. Maar nu alleen nog leren hoe ik rijst moet maken. Het gaat lekker . En dat allemaal heb ik te danken aan jou. Shannasse   

God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.

Comment

Klinkt goed Hakki!  
                    Tipje voor de aardappels, snij ze wat kleiner. Hele grote moeten langer koken, deel een grote aardappel dus rustig in vieren en een middelgrote in twee of drie. Zodat alle stukken ongeveer net zo groot zijn als een kleintje.
                    In dat geval moet een minuutje of 20 koken voldoende zijn, gerekend vanaf het moment dat het water echt kookt.
                    Goed vastkokende aardappels luisteren trouwens niet zo nauw, die kunnen zonder problemen een half uur koken.
                    Wat kruimiger aardappels niet hoor, dan krijg je ongewild puree of iets dat erop lijkt...  

Comment

Gelukt Hakki?

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X