Mijn dieet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn dieet

Bij deze dieet schema ga ik ook nog xenadrine gebruiken.

7:45

2 boterhammen met pindakaas
    2 glazen water
    Eiwit shake

10:15

2 boterhammen met pindakaas
    2 glazen water

12:45

2 boterhammen met kaas
    Magere yoghurt drank
    2 Glazen water

14:45

Magere yoghurt kwark
    Banaan
    2 Glazen water

17:30
    Pasta
    2 gekookte eieren
    2 sneetjes brood
    2 glazen water

18:30 Fitnissen

21:00

2 boterhammen met sardientjes
    Banaan
    Magere yoghurt kwark
    2 Glazen water

22:45
    Eiwitshake

23:00 slapen.

Commentaar is welkom

God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.

Hoewel anderen er meer kijk op hebben lijk je me erg laag in je eiwitten te zitten

Ook na je training eet je niet veel, zelfs te weinig denk ik.

Zou de pindakaas vervangen door iets als appelstroop of kipfilet en zeker na je ontbijt een eiwitshake toevoegen.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ben het eens met Curiosio, lijken te weinig eiwitten in te zitten en pindakaas en kaas zijn niet echt de beste keuzes qua broodbeleg.
      En je hebt normaal gesproken idd na je training meer voedingsstoffen nodig dan een beetje kwark om goed aan te vullen en te kunnen herstellen.

Wat eet je eigenlijk voor beleg op die boterhammen van 17:30?
      Neem tenminste niet aan dat je vier boterhammen kunt beleggen met 2 eitjes...
      Ga er trouwens wel vanuit dat je bruin brood eet hè!

Verder vind ik het te eenzijdig, mis oa een warme maaltijd. Daardoor zitten er geen groenten en aardappels of pasta en vlees of vis in dit dieet, zijn toch wel belangrijke dingen hoor.
      Drink je trouwens echt alleen wat er in je dieet staat of drink je daarbuiten ook nog? Lijkt me anders wat weinig...  

Comment

Wat Curiosio zegt je zit erg laag in je eiwitten.
        Het is duidelijk te zien dat je droge massa op wilt bouwen. Dus lager in je koolhydraten, maar eiwitten hoog blijven en vet moet normaal blijven. De eerste 2 maaltijden zijn 2 boterhammen met pindakaas dat geeft ongeveer 16gr eiwit; 76gr koolhydraten; 23gr vet (ligt er ook aan of je je boterham rijk met pindakaas besmeerd) Je moet er voor zorgen dat je ongeveer 30gram binnen krijgt (ik weet niet hoeveel je weegt)

3de maaltijd lijkt me niks mis mee. De 4de daarentegen is alleen fruit, je lichaam krijgt daardoor 4 uur lang geen eiwitten. Je zou hierbij magere kwark of wat dan ook kunnen nemen om toch eiwitten binnen te krijgen.
        Eet jij trouwens nooit warm? of is de 4 boterhammen 2 eitjes je avondeten?

Na je training zou ik net als wat Cur zegt wat meer eiwitten nemen. Na de training zou je snelle koolhydraten kunnen nemen (bijvoorbeeld de fruit van je 4de maaltijd direct na je training verhuizen) en half uur tot uur erna een eiwitrijke maaltijd. Kipfilet, rundvlees, eieren, etc. etc. Ik zou voor je gaat slapen ook nog proberen wat eiwitten binnen te krijgen, omdat als je eenmaal gaat slapen je 10:45 geen voeding binnen krijgt. Als je om 11 uur direct voor het slapen nog wat eiwitten (bijv eiwitshake) neemt dan is het verminderd naar 8:45

I live to end the game

Comment

Ik weet niet hoe ik moet koken. Dat is de reden dat ik bijna geen warm eten eet. Af en toe maakt mijn moeder wel iets maar ze werkt. Dus ze heeft meestal weinig tijd . Maar pasta maken kan mij wel lukken denk ik. Ja, ik eet alleen maar bruinbrood. Ik probeer altijd veel water na eten te drinken maar meestal krijg ik niet meer dan 2 glazen binnen. Ik heb de schema een beetje veranderd kijken of jullie het nu goed vinden.

Comment

Hij weet niet hoe hij moet koken... Kan me niet voorstellen dat moeders het niet wil uitleggen dus zal wel luiheid zijn.  

Maar goed, spoedcursusje dan maar.
            Vlees: koop het bij de supermarkt, bij de meeste supermarkten zit er wel een sticker ergens op de verpakking waar de bereidingswijze wordt uitgelegd.
            Vis: hetzelfde als bij vlees. Zowel vlees als vis kun je trouwens ook bij respectievelijk de visboer of de slager kopen en er gewoon even bijvragen hoe je het klaar moet maken.
            Aardappels: schillen, in een pan met water gooien, water aan de kook brengen, naar keuze zout toevoegen, ongeveer 20 minuten laten koken, afgieten en opeten.
            Rijst en/of pasta: Koop een pak en volg de aanwijzingen op de verpakking. Kunnen lezen volstaat kan verder niet misgaan.
            Groente: open het blik of de pot, gooi de inhoud in een pan, op een laag vuur opwarmen en af en toe roeren. Of stop het in de magnetron als dat mogelijk is, benodige vermogen en bereidingstijd staan op het potje of blik. Of koop diepvriesgroenten, wederom staat de bereidingswijze op de verpakking. Je kunt ook nog verse groente bij de groenteboer halen en vragen hoe je het moet koken.

Dan zijn er uiteraard nog allerlei potjes en pakjes te koop met hele handige mixjes. Bijvoorbeeld 'chicken tonight' of iets dergelijks, stukjes kipfilet een paar minuutjes bakken, potje toevoegen en even laten pruttelen terwijl je af en toe roert, beetje rijst koken en voila, je hebt een maaltijd.

Echt Hakki, de basis is niet zo moeilijk. En het hoeft heus niet iedere dag maar bijna altijd brood ipv een warme maaltijd is echt niet goed voor je. Gewoon doen, af en toe zal er iets mis gaan maar daar leer je van, komt heus wel goed.

Oh ja, los daarvan ziet je dieet er al een stuk beter uit!  
            Drink jij trouwens alleen direc na de maaltijden? Kunt misschien proberen wat vaker tussendoor te drinken, ik weet niet wat je overdag doet maar zorg er anders voor dat je een flesje water bij je hebt en neem regelmatig een paar slokken.

In ieder geval succes ermee!  

Comment

Aardappels is moeilijker als het lijkt hoor, je hebt afkokers en droogkokers of zoiets

Greets...

Comment

Gewoon een beetje vastkokende aardappel nemen, staat op de verpakking. Is het simpelst om mee te leren.

Comment

Vastkokende aardappel

Hou het wel bij pasta..

Greets...

Comment

ziet er cker al stukken beter uit. Enne shannasse Zorg ff dat dat stukje over koken een Sticky word

I live to end the game

Comment

Heel erg bedankt Shanasse. De manier dat jij koken uitlegt klinkt heel makkelijk. Dus denk toch dat ik maar eens moet leren koken. Overdag werk ik dus als ik moe thuis kom heb ik vaak geen zin om iets te proberen koken. Maar nu moet het maar. Over dat drinken, ik drink niet zo vaak water. Ik drink alleen als ik eet en natuurlijk als ik aan het fitnessen ben. Maar ik ga wel tussen door proberen meer te drinken. Bedankt voor je hulp. En morguh lekker eten koken.  

Comment

je kan ook een vriendin nemen
                        I live to end the game

Comment

adonis mijn vriendin kan wel koken maar eigelijk kan ik haar beter lere koken dan zij mij
                          Hakki dit is echt iets wat je moet doen "leren koken" heb dit nog erges gepost je voeding is werkelijk 70 % van je training.
                          gewoon blijven proberen.

Comment

Hakki waar heb je eigelijk je 2de voedingsschema staan ?
                            ben het aan het zoeken maar vind het niet.
                            misschien komt het omdat het al laat is

Comment

Spinky er is geen 2de voedingsschema, hij heeft het originele gewoon aangepast. Dus het '2de' schema staat helemaal bovenaan in het begin van dit topic.

Hakki koken is echt niet moeilijk. Blijf in het begin wel bij je potten en pannen, anders gaat het gegarandeerd mis! Eens je je eigen kookgewoonten ontwikkeld (gaat vrij snel) is koken gewoon iets als je sokken aandoen. Sucsex!
                              -Feel free... Or die trying-
                              -A women's breasts are a journey, her feet are the destination-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X