Wat zijn nou echte dikmakersss..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat zijn nou echte dikmakersss..

hallo beste mensen .
    wat zijn nou echte dikmakers ben echt broodmager en wil weten wat nou goeie dikmakers zijn, heb al te horen gekregen ; Slagroom maar weet nog niet genoeg zijn er nog mer tips?

tips om dik te worden

tips/ idee

Comment

Je kan "dikmakers" eten wat je wilt, maar als rest van je eetpatroon te weinig voeding is wordt je nog niet dik. Dus nogmaals...

1. Veel kcal eten op een dag (denk aan 3000-5000kcal op een dag, gewoon verhogen met 500kcal om de 2-3 weken als je nog niet aankomt)
      2. Voldoende eiwitten en onverzadigd vet en veel complexe koolhydraten
      3. Als de bovenstaande 2 stappen in orde zijn kun je eventueel http://forum.bodynet.nl/recepten/290...jtshakeje.html zoiets gaan toevoegen.

Comment

luister als iedereen hier nu een wijsneus gaat spelen komt niemand aan de info ja!!!!!!!!! mijn eetpatroon is goed halooooo
        ik vraag duidelijk om tips ideen de rest vraag ik niet bedankt dat je wil helpen maar je beantwoord niet echt waar ik om vraag terwijl ik duidelijk slagroom erbij zet

Comment

Wij hebben uber ecto's zoals Possel en Spank laten groeien, om maar paar voorbeelden te noemen. Daarnaast heb ik ook magere gasten (klanten) in me omgeving zien aankomen. Dus we weten dat het werkt.

Rot lekker op kneusje. Als je het beter denkt te weten met zogenaamde "professional" ga je toch lekker zelf verder aan lopen kloten. Als je het zo goed weet hoef je ook geen vragen te stellen. Ga lekker zakken chips en bossebollen vreten joh.

Comment

sorry,! maar ik wil echte tips zoals die shake ontbijtshakes
            heb je er nog meer en die voedsel schema van 4000 tot 5000 kcal is wel goed en opvoeren maar jah vind er maar een zoek me rot hier en samenstellen voor een beginner is ook moeilijk snap je !! help me dan uitgebreider ik weet dat ik zelf ook meer moet leren doe ook echt zwaar mijn best en ben er echt mee bezig en ga ervoor

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Wij hebben uber ecto's zoals Possel en Spank laten groeien, om maar paar voorbeelden te noemen.
              Vergeet deze uberecto niet.

12kg in 3.5 maand. Dus het kan makkelijk, zolang je hier maar veel luisterd, veel vraagt, veel leest en veel zelf doet. Maargoed, met zo'n attitude zou ik ook zeggen bekijk het even lekker.
              Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

hmm...

Neem je lengte. Haal er 105cm van af. Dit zal ruwweg een gezond lichaamsgewicht voor je zijn. Doe dat maal 18 en je weet ruw weg je kcal om aan een mooi gewicht te komen en om mee te beginnen een eetschema op te zetten.

Neem het berekende gezond lichaamsgewicht en doe het x 2.5 om te weten hoeveel gram eiwitten je op een dag moet hebben. Eet zo'n 100gr onverzadigd vet. Rest van de kcal besteed je aan koolhydraten.

1gr eiwit/koolhydraten = 4 kcal
                1gr onv. vet = 9kcal
                gegevens om te berekenen hoeveel je van wat hebt.

Qua voedingsbronnen...

Eiwitten: Eieren, vis, vlees om maar wat te noemen
                onv. vetten: noten, pindakaas, avocado's, olijven
                koolhydraten: volkoren brood, volkoren pasta, brinta, havermout etc

Er zijn voedingstabellen op het internet te vinden en er is een eetmeter op het forum te vinden. Dat kun je gebruiken om een excell spreadsheet te maken met wat je eet. Dan kijken we daarna verder. Kijk in het algemene deel ook naar Possel Concept topic (http://forum.bodynet.nl/algemeen/304...posseltje.html) om ideeen op te doen.

Comment

oke tHANKS

Comment

iemand anders nog tips heb er nou al weer twee :
                    : slagroom
                    :de ontbijtshake moet er nog meer hebben please helppppp

Comment

massa shake van Arnold

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        hmm...

Neem je lengte. Haal er 105cm van af. Dit zal ruwweg een gezond lichaamsgewicht voor je zijn. Doe dat maal 18 en je weet ruw weg je kcal om aan een mooi gewicht te komen en om mee te beginnen een eetschema op te zetten.

Neem het berekende gezond lichaamsgewicht en doe het x 2.5 om te weten hoeveel gram eiwitten je op een dag moet hebben. Eet zo'n 100gr onverzadigd vet. Rest van de kcal besteed je aan koolhydraten.

1gr eiwit/koolhydraten = 4 kcal
                        1gr onv. vet = 9kcal
                        gegevens om te berekenen hoeveel je van wat hebt.

Qua voedingsbronnen...

Eiwitten: Eieren, vis, vlees om maar wat te noemen
                        onv. vetten: noten, pindakaas, avocado's, olijven
                        koolhydraten: volkoren brood, volkoren pasta, brinta, havermout etc

Er zijn voedingstabellen op het internet te vinden en er is een eetmeter op het forum te vinden. Dat kun je gebruiken om een excell spreadsheet te maken met wat je eet. Dan kijken we daarna verder. Kijk in het algemene deel ook naar Possel Concept topic (http://forum.bodynet.nl/algemeen/304...posseltje.html) om ideeen op te doen.
                        Respect dat je zo netjes reageert! (ook gezien zijn andere posts).
                        Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

Originally posted by fays View Post
                          iemand anders nog tips heb er nou al weer twee :
                          : slagroom
                          :de ontbijtshake moet er nog meer hebben please helppppp
                          Wat dacht je van de net genoemde noten? lekker veel kcal, vol met goeie voedingstoffen.

Comment

weightgaining

Veel aardappelen eten gekookt en/ of gebakken, daar kom je zeker van aan. Flink wat jus erbij!! Roomboterjus bijvoorbeeld, bak je het vlees in de roomboter, daarna afblussen met water voor de maak van de jus, dat is gewoonweg zalig, ja maar dat vind ik persoonlijk ieder zijn smaak is natuurlijk verschillend.

Comment

Originally posted by numbro2 View Post
                              Respect dat je zo netjes reageert! (ook gezien zijn andere posts).
                              Inderdaad, ik zou zo'n idioot gewoon laten voor wat het is....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X