Chocomel wie is er niet groot mee geworden..(volle chocomelk bevat rond de 900 kcal per liter) makkelijk weg te werken ook nog..
Wat zijn nou echte dikmakersss..
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostWij hebben uber ecto's zoals Possel en Spank laten groeien, om maar paar voorbeelden te noemen. Daarnaast heb ik ook magere gasten (klanten) in me omgeving zien aankomen. Dus we weten dat het werkt.
Rot lekker op kneusje. Als je het beter denkt te weten met zogenaamde "professional" ga je toch lekker zelf verder aan lopen kloten. Als je het zo goed weet hoef je ook geen vragen te stellen. Ga lekker zakken chips en bossebollen vreten joh.
@ts je kan hier veel leren als je wilt.
@dso, dat is wel een goed idee voor mijn lunch gister geen tijd om te koken.
Comment
-
@fays... Laat me nog eens uitleggen hoe het werkt... Wanneer je een vraag hebt, is gebruik maken van de zoekfunctie het eerste wat je doet. Waarom? Omdat er een grote kans is dat je met een beetje moeite zelf het antwoord op je vraag kan vinden. Het antwoord op jouw vraag (en dan met name het antwoord dat Falstyr zo mooi heeft verwoord) was zeker wel te vinden.
Mocht je onverhoopt het antwoord op je vraag toch niet vinden kun je natuurlijk een topic openen om deze te stellen. Het is dus niet de bedoeling dat je informatie komt opeisen, we zijn je hondjes niet. Beetje dimmen dus aub.
Btw, laatste waarschuwing."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostInderdaad, ik zou zo'n idioot gewoon laten voor wat het is....
Originally posted by MasterTuning View PostRESPECT voor de gene die hem nog antwoord blijven geven !!!
op pagina 1 vraag je er al drie x om, dat noem ik zeuren en vind ik zelf persoonlijk erg vervelend we willen je best helpen, maar aangezien je andere post hoe je daar ook hebt gedaan tja gaan ze zo doen, ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie
en stel als nog je vraag en heb geduld tot iemand reageerd op je topic
dus heb geduld, en ze helpen je vanzelf welPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by fays View Postik zoek me ook rot hier maar kan heel moelijk dingen vinden
nogmaals sorry sorry
inplaats alleen van bodynet
google eens wat rond, zie je wat bijv, en vraag aan ons bijv of het kloptPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostWij hebben uber ecto's zoals Possel en Spank laten groeien, om maar paar voorbeelden te noemen. Daarnaast heb ik ook magere gasten (klanten) in me omgeving zien aankomen. Dus we weten dat het werkt.
Rot lekker op kneusje. Als je het beter denkt te weten met zogenaamde "professional" ga je toch lekker zelf verder aan lopen kloten. Als je het zo goed weet hoef je ook geen vragen te stellen. Ga lekker zakken chips en bossebollen vreten joh.
Comment
-
Originally posted by bong bong View Posthmmmm zakken chips en bossebollen. voor flays koop olijfolie en zuipen!!!! sneller aan je kcal's komen dan dat lukt niet zo snel en je hebt nog is je goede vetten binnen ook. 3 slokken staat voor 1000 kcalThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-