Voeding voor een vrouw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Aha ok!
    Dus kan met gerust hart blijven hardlopen. Doe het meestal 30 min. Zou het soms best wat langer willen, dus dit kan gewoon?

Pfff ben bezig met schema aan wat ik op een dag eet en de oefeningen..... leerzaam

Comment

Hihi het is verslavend.... keiharde muziek aan en gaan...... lekker zwete

Comment

tja en idd heb ik het idee dat mijn conditie achteruit gaat als ik helemaal geen cardio doe

Comment

Ben nog bezig met mijn voedingsschema, maar dit is wat ik vandaag heb gegeten.... kan dit ermee door??

ontbijt: 2 broodjes met kipfilet (50gr) en een appel.
          tussendoor (als ik eraan toekom): dit keer worteltjes
          lunch: couscous (?gr) met kipfilet (100gr), sperziebonen (200gr), en verse tomaatjes
          tussendoor/voor trainen: kwark (250gr) met ananasstukjes
          na trainen: eiwitshake
          avond: volkorenpenne (pasta) met rundergehakt mager, tomatensaus, rauwe worteljes.
          vanavond neem ik: kwark met fruithap erdoor geroerd (Dole: papaya, mango en ananas)

pfff is best lastig, alle kcal uit eiwit, koolhydraten en vet uitrekenenleerzaam!
          Ben mee bezig..... moet ik dan een gemiddelde dag uit mijn week nemen??

Comment

Je doet het aardig. Alleen moet je bij ELKE maaltijd eiwitten nemen ( toch zeker zo'n 20-50 gram) en niet alleen worteltjes of zoiets. S'avonds geen suikers meer nemen. Ook niet uit vruchten. Dus geen fruit. Als je perse wilt zoeten, neem dan een eetlepel zoetstof. Verder is het idd wel handig om de zaakjes eens goed uit te rekenen als je heel precies bent in wat je wilt afvallen en als je een specifiek BF percentage in gedachte hebt. Als dat niet het geval is hoef je minder streng te zijn voor jezelf, maar zorg wel dat je eiwitten altijd kloppen, je afbouwt met je koolhydraten naar mate de dag vorderd (behalve rond trainingstijd, die moet altijd koolhydraatrijk zijn) en dat je genoeg vetten van de juiste soort (enkelvoudig en meervoudig onverzadigde vetzuren) binnen krijgt. Succes.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Als je even tijd over hebt, zou ik dit artikeltje (klik) even doorlezen..

Comment

aha dank je.... ik lees het goed door

Comment

mmm mag ik 's avonds echt geen ananas of ander fruit door mijn kwark :S
                  zoetstof vind ik zo goor, hebben jullie nog andere opties? Of dan zeker gewoon naturel

Comment

Originally posted by dijana1984 View Post
                    mmm mag ik 's avonds echt geen ananas of ander fruit door mijn kwark :S
                    zoetstof vind ik zo goor, hebben jullie nog andere opties? Of dan zeker gewoon naturel
                    Naturel of wat proteine poeder met je favo smaak er door.

Comment

ik deed altijd een klein schepje van mijn eiwit shake er door heen, had banaan smaak whey en dat maakte je kwark lekker.. moet je wel ff berekenen hoeveel whey je der door heen doet en de eiwitten kh en vetten mee berekenen in je schema

Comment

aha.... dank je
                        Ik heb ook banaan, dus dat zal wel lekkerder worden!!
                        hoeveel whey doe jij op hoeveel kwark dan? Krijg ik er een beetje een beeld van... hihi

Comment

20-25gr op 500gr kwark

Comment

En een beetje water erbij zodat je wei er niet af stoft, en het gemakkelijker mengt. Is echt maar een beetje ml of 10-20.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Stoffen heb ik geen problemen mee. Merk het wel enorm bij Supercharge en dan water er bij doen. Dat is ernstige verstuiving.

Comment

Thanks guys!!

Pfff ik ben bezig met mijn voedingsschema, weten jullie een goede site met alle verhoudingen EKV, dus niet waar alleen de kcal worden aangegeven. Of 100gr brood, want zou echt niet weten hoeveel een sneetje weegt....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X