HomeMade voeddingsschema.. Suggesties plzz

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HomeMade voeddingsschema.. Suggesties plzz

Hey,

Ik heb mijn eigen voeddingsschema gemaakt en ik wil het graag aan jullie laten zien en kijken wat er beter aan kan..

Info:
    15 jaar
    1.86M
    71.1 KG
    16.5 Procent vet

Dagelijkse behoeften:
    Eiwitten: 131 gram
    Vetten: 53 gram
    Koolhydraten: 350 gram
    Energie: 2404 Kcal

Doel: Minder vet en meer spiermassa.. ik wil mijn vet rond de 10% en misschien zelfs lager..

Voedingsschema1.xls

Zoals je kan zien zit ik qua energie er nog onder en koolhydraten. Hebben jullie nog suggesties om dit wel op pijl te krijgen en graag geen producten met veel vet

Dit word mijn shake..
    Up Your Mass - MHP - Body en Fitshop

Info:
    15 jaar
    1.86M
    71.1 KG
    16.5 Procent vet

Dagelijkse behoeften:
    Eiwitten: 131 gram
    Vetten: 53 gram
    Koolhydraten: 350 gram
    Energie: 2404 Kcal
    Heb nog niet echt gekeken naar je schema, maar kan nu al zeggen dat je te laag zit in in eiwitten en vetten.
    Voor eiwitten moet je gewicht x 2,5 doen. Zelf als je LBM neemt komt je er niet

Bij vetten is er niet echt een formule, al kan je 20% van totale kcal nemen. En ja, bij jou is dat duidelijk minder

Ik zou de Q&A to get ripped van Punani eens doornemen
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

maar ik heb dat uitgerekend met de calculator die in een sticky topic staat..

Comment

Hmm, dan ben je een volledige beginner, die niet te veel traint en amper iets van beweging hebt op een dag?

Comment

hehe :P
          ik train 4/5 keer per week.. en ik train altijd zo zwaar als ik kan

Comment

Originally posted by Sancho View Post
            Heb nog niet echt gekeken naar je schema, maar kan nu al zeggen dat je te laag zit in in eiwitten en vetten.
            Voor eiwitten moet je gewicht x 2,5 doen. Zelf als je LBM neemt komt je er niet

Bij vetten is er niet echt een formule, al kan je 20% van totale kcal nemen. En ja, bij jou is dat duidelijk minder

Ik zou de Q&A to get ripped van Punani eens doornemen
            2404 kcal
            20% = +- 480 kcal
            480/9=53.33
            dus 53gr. vetten

of zie ik dit verkeerd?

Comment

Zo zie je het goed, maar ik zou een hoger percentage pakken. 30-40%.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Theoretisch inderdaad, maar naar de dingen die ik hier al geleerd hebt (en zoals GenIx zegt) zou je beter iets hoger gaan.

@Mike: Klopt; vraag me niet meer hoe ik bij die post gekomen ben. Eerst zeggen dat ie hoger moet gaan en dan zeggen dat ie correct is. Stupid me..

Comment

ik heb nu te weinig eiwitten en koolhydraten.. hoe kan ik dit weer rechtzetten?.. me vet vind ik zelf zo wel goed.. ik wil minder vet dus ik moet minder dan mijn dagelijkse behoefte.. zo werkt dat tog?

Comment

dit kan mij meer helpen bij mijn schema...
                    hoeveel gram is een tarwe zachte puntje

Comment

Originally posted by gameface View Post
                      ik heb nu te weinig eiwitten en koolhydraten.. hoe kan ik dit weer rechtzetten?.. me vet vind ik zelf zo wel goed.. ik wil minder vet dus ik moet minder dan mijn dagelijkse behoefte.. zo werkt dat tog?

nee hoor, ik zou eerst nog eens wat rondlezen als ik jou was
                      Groetjes van Liesbeth

Comment

ik heb hier en daar wat rond gekeken en heb uit mezelf al wat verandert na een tijdje

Voedingsschema.xls

ik zit met mijn koolhydraten eronder en met kcal er ver boven omdat ik wil bulken. maar nu weet ik niet wat ik moet aanpassen om tog aan me behoefte koolhydraten te komen.

kunnen jullie mij daarmee helpen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X