Help~~!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sancho View Post
    Als je trage en snelle eiwitten samen inneemt dan komt alles samen in je maag.

Dus het nut van snelle eiwitten zal weg zijn, aangezien ze allemaal samen verwerkt worden.
    Daar doelde ik op Liborius.

Je kan binnen een half uurtje al aan je brinta beginnen.
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Ik dacht dat het iets langer was, GenIx heeft me dit ooit gezegd. Zou eens moeten zoeken wat het precies was, kan er niet opkomen

Ivm de gainer kan ik je niet helpen
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Het duurt zo'n 60-90 mins voordat de whey volledig is opgenomen. Je hebt wel een stijgende lijn van beginsaf aan, maar hij piekt pas op de 60-90 mins. De gegeven tijd hier wisselt met het type whey (hydrolisaat/isolaat/concentraat), en in real life natuurlijk ook met hoe nuchter je maag is.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

bedankt
          Bulking tot 100kg

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Het duurt zo'n 60-90 mins voordat de whey volledig is opgenomen. Je hebt wel een stijgende lijn van beginsaf aan, maar hij piekt pas op de 60-90 mins. De gegeven tijd hier wisselt met het type whey (hydrolisaat/isolaat/concentraat), en in real life natuurlijk ook met hoe nuchter je maag is.
            Dit was het dus Bedankt!
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by MarcG View Post
              Ben al aan het regelen met mijn ouders want wil geen vet maar spier hahaha
              Is goed zal het leverworst / filet zoveel megelijk achter wegen houde
              Ik ben bang, dat je dat niet gaat reden, vet komt er hoe dan ook bij. Spiermassa kweken, betekend meer eten dan je nodig hebt en dat heeft vrijwel altijd ook vetmassa tot gevolg. Nu is het bij mij zo, dat de vet toename minimaal is. Hoeveel vet je gaat gainen, is ook deels genetisch bepaald ( ene persoon word sneller dik, dan de andere en sommige kunnen heel moeilijk aankomen. )

Comment

of je kunt super clean gaan bulken duurt het een tijd, of gewoon ordianir bulken en dan tevreden zijn met spier + een beetje vet.

Comment

Nee dat snap ik ook maar wil niet dik worden zonder spieren

ff update

voor ik overging op bodynet

1100 kcal per dag max!

nu de laatste 3 dagen 2600/2800 kcal

Gaat al de goede kant op hoop ik ?:P

(alleen gezonde voeding geen chips ect egt allen brood melk eieren ect *wordt dalijk ook in mijn schema weergegeven*)

Comment

FF Aanvulling

doe ook al traine met dumpels 5 kilo :P 8*3 arme voor en achter en opdrukken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X