Blender

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Blender

Weet niet of dit topic hier thuishoort, maar ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die een bepaald merk of type blender kunnen aanraden?

Gaat dan waarschijnlijk om dagelijks gebruik, dus graag zo comfortabel/handig mogelijk...kwalitatief maar goedkoop (ben student ;P)

groeten,
    Dual
    BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
    BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg

Wil je een record neerzetten qua zo veel mogelijk topics starten op 1 dag???

On topic: geen idee

Comment

Originally posted by mark_dude View Post
      Wil je een record neerzetten qua zo veel mogelijk topics starten op 1 dag???

On topic: geen idee
      hahaha vroeg ik me ook al af

On topic: ga gwn naar de blokker en kies een goedkope uit

Comment

Enige verschil onderling is hoe lang die meegaat toch? En dat kan je weer terug zien aan de garantie lijkt me. Zolang je geen hard spul in de blender hebt moet het amper uitmaken.
        Staafmixer is trouwens makkelijker schoon te houden...

Comment

off topic: Haha ja heb ik de prijs al :P?

on topic: oke dus of blender bij de blokker of staafmixer...had die 2e optie nog niet eerder over nagedacht...jij maakt het alleen maar moeilijker Pat :P

Pro's van staafmixer: makkelijker schoon, nog andere kijk op staafmixer vs blender?
          BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg

Comment

Originally posted by Dualinity View Post
            off topic: Haha ja heb ik de prijs al :P?

on topic: oke dus of blender bij de blokker of staafmixer...had die 2e optie nog niet eerder over nagedacht...jij maakt het alleen maar moeilijker Pat :P

Pro's van staafmixer: makkelijker schoon, nog andere kijk op staafmixer vs blender?
            Ik vind een blender wel ff wat gemakkelijker en sneller dan een staafmixer...
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik heb zelf een staafmixxer en kheb er zelf geen problemen mee maar ik denk dat een blender wat handiger is..
              mja jij bent een student(ik ook) dus ik zal gwn voor het goedkoopste gaan
              of het nou een staafmixxer of blender is.. kies gwn een merkloze ding van 2.95
              hahaha

En als je echt helemaaaaaal geen geld hebt.. ga naar marktplaats ofzo
              krijg je ze voor 2.00

Comment

HEMA - koken en tafelen - keukenartikelen - blender kunststof

Heb ik een jaar of anderhalf plezier van gehad.

Maar dat zegt nik over de kwaliteit want bij mij is hij stuk gegaan doordat ik hem van twee hoog naar beneden heb laten keilen.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                  HEMA - koken en tafelen - keukenartikelen - blender kunststof

Heb ik een jaar of anderhalf plezier van gehad.

Maar dat zegt nik over de kwaliteit want bij mij is hij stuk gegaan doordat ik hem van twee hoog naar beneden heb laten keilen.
                  Jawel.. iedereen doet dat tegenwoordig

Comment

Op de een of andere manier lijkt de mening van een vrouw betreft keukenapparaten toch zeer waardevol, ik ga voor de HEMA-blender binnekort
                    Thx!

Comment

Originally posted by Dualinity View Post
                      Op de een of andere manier lijkt de mening van een vrouw betreft keukenapparaten toch zeer waardevol, ik ga voor de HEMA-blender binnekort
                      Thx!
                      Ouch

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                        Ouch
                        haha, geslijm van de jeugd toch ook
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Hahahahahahaa. Wat een heerlijke opmerking. Hahahahahahaha.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Hahahahahahaa. Wat een heerlijke opmerking. Hahahahahahaha.
                            Your ass is mine de 4e!

Edit: @ Dualinity: En bedankt he

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                              haha, geslijm van de jeugd toch ook

Ook weer zo'n lekkere opmerking... Ik ben geen oud wijf

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X