Blender

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

een wat beter blender is misschien wel handig als je er ijsblokken in wilt gooien...wat erg lekker is voor in de zomer...en ik zou een grote nemen...voor je bulk shakes
      Bulking tot 100kg

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        Ook weer zo'n lekkere opmerking... Ik ben geen oud wijf

In de ogen van die kleuter uiteraard wel..
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Om een oud topic nieuw leven in te blazen: Ik heb een blender gekocht :P

Pinada, bij gebrek aan een hema in mijn winkelcentrum, bij de blokker een blender á 20 euro.

Heb inmiddels al behoorlijk wat geshaked:
          coolbest+ walnoot + brocolli + wortels + banaan + aardbei + whey (te gross, ruikt naar compost)
          chocolademelk + havermout + banaan + whey (FAIL, super cals bom)
          melk + brocolli + wortels + appels + banaan + whey (FAIL, ook compost)
          melk + aardbei + verse annanas + banaan + whey (+havermout) = Dikke Okay. (maar nuttig is anders)

groets
          BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
          BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg

Comment

Waarom douw je dan ook groenten in je shake?
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Neus dicht, zuipen. :d

Comment

Niet die van ALDI kopen die smelten als je hete soep doordoet ;-)
                echt gebeurd :-)

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                  HEMA - koken en tafelen - keukenartikelen - blender kunststof

Heb ik een jaar of anderhalf plezier van gehad.

Maar dat zegt nik over de kwaliteit want bij mij is hij stuk gegaan doordat ik hem van twee hoog naar beneden heb laten keilen.
                  Jij had waarschijnlijk nog zo'n ouwe blender die je van een flatgebouw naar beneden moest gooien om te mixen ...met de techniek van tegenwoordig zit er gewoon en knopje op die het werk voor je doet!

Comment

Zonde van al dat lekkere eten om zo te mishandelen...
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Dualinity View Post
                      Om een oud topic nieuw leven in te blazen: Ik heb een blender gekocht :P

Pinada, bij gebrek aan een hema in mijn winkelcentrum, bij de blokker een blender á 20 euro.

Heb inmiddels al behoorlijk wat geshaked:
                      coolbest+ walnoot + brocolli + wortels + banaan + aardbei + whey (te gross, ruikt naar compost)
                      chocolademelk + havermout + banaan + whey (FAIL, super cals bom)
                      melk + brocolli + wortels + appels + banaan + whey (FAIL, ook compost)
                      melk + aardbei + verse annanas + banaan + whey (+havermout) = Dikke Okay. (maar nuttig is anders)

groets

Broccoli en zo in de blender voor een shake??? Getverdegetver. Groenten+blender=soep, geen shake
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Zolang het vloeibaar is maakt het niks uit

Comment

groente=vies met zoete dinge, elfde als zoet+zout+bitter ofzo dan krijg je kost. ik heb blender en staafmixer en gebruik altijd staaf mixer is superhandig. hoef je niet zoveel af tewassen maar als je ijs wil maken in de zomer kun je beter blender gebruiken.

Comment

je moet er wel effe op de mesjes in de blender letten !
                            er zijn ook blenders waar je beter geen ijsblokjes in kunt mikken omdat de mesjes te klein of niet sterk genoeg zijn!
                            voer eendjes,geen oorlog

Comment

owja tip, rosbief of tonijn met water in de blender is geen aanrader....
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Dualinity View Post
                                Op de een of andere manier lijkt de mening van een vrouw betreft keukenapparaten toch zeer waardevol, ik ga voor de HEMA-blender binnekort
                                Thx!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X