Gameface's Keto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gameface's Keto

Hey,

Ik ga vanaf 1 april beginnen met een keto dieet. Ik heb een voeddingsschema gemaakt en ik wou het even aan jullie laten zien.
    Iemand tips of op/aanmerkingen?

Ik zal vanaf 1 april elke week ook ff posten wat me BF en gewicht is.
    Aan het einde zet ik ook 3 foto's. Van voor/midden/na de keto.

Edit: de 4 gekookte eieren moet 3 zijn
    Attached Files

Oo heel stom,.. ik ben vergeten om een schema'tje te maken voor vrijdag tot zaterdag avond.

Comment

Groenten? Verder ziet het er goed keto uit.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja die was ik er vergeten in te zetten.. ik heb er 300 gram komkommer in gezet.. daar hoef ik geen foto van te maken.. kost weer teveel kb:P

Comment

Hier is die dan

dat van dextrose kan nog veranderen.. ik moet er nog 1tje kopen maar ik moet ff kijken welke.. kennen jullie een goede die je gewoon in de supermarkt kan halen ofzo
          Attached Files

Comment

deze heb ik
            Calisthenics / Street workout

Comment

Thx man.. dat was alles wat ik nodig had

Comment

Ik ken de verhouding verzadigd vs onverzadigd vet niet van knakworsten, maar er zal toch wel iets beters zijn :P

Ga je logje zeker volgens, ik neem aan dat je dat gaat posten
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by gameface View Post
                  Ja die was ik er vergeten in te zetten.. ik heb er 300 gram komkommer in gezet.. daar hoef ik geen foto van te maken.. kost weer teveel kb:P
                  Ik zou liever andere groenten pakken, komkommer zit meer water in dan wat anders...
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

alleen 300gr komkommer???

hmm ik zou bij elke maaltijd groente nenemen.. het liefst zoveel mogelijk GROENE groente.. deze hoef je niet tot je totaal meet te tellen

je wilt niet weten hoe pijn het doet he.. als je geen vezels eet :P

Comment

hmm ok bedankt voor de tip

Mijn moeder maakt elke avond een bak met salade met tomaten komkommer sla uitjes en soms peterselie.. als ik daar grote hoeveelheid van neem is dat dan ook genoeg?
                      of moet ik echt elke maaltijd wat naar binnen gooien qua groenten

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post

deze heb ik
                        Hoeveel gram neem jij na je training? en hoe neem je dat in?

Comment

Originally posted by gameface View Post
                          Hoeveel gram neem jij na je training? en hoe neem je dat in?
                          normaal is 0,8gr x lichaamsgewicht, maar weet niet hoe het met keto zit, ( of het nog wat uitmaakt )

verder neem je het gewoon met water in
                          160kg squat
                          225kg deadlift
                          130kg benchpress

Comment

Thx voor je reactie .

Comment

Eeeum, weet jij eigenlijk wat KETO inhoudt? KETO = minder 30gr kh.. Jij zit aan 212.

Wat jij doet is gewoon cutten. En op een heel slechte manier

Dextro, melk, brinta, brood, bananen zijn allemaal dingen die je NIET kan en mag eten in een keto dieet. Vlees, kaas, groenten dat zijn goeie dingen.

Daarnaast kun je bij elke maaltijd sla en komkommer eten. Maar toch één maaltijd een berg groene groenten eten, dingen als broccoli, sperziebonen, groene kool... Je zal wel groenten eten na een paar dagen zonder vezels Pijn lijden zul je!!!

Voor je begint zou ik toch nog eens wat inlezen, want nu sla je de bal COMPLEET MIS
                              Last edited by Sancho; 30-03-2009, 09:03.
                              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X