Originally posted by Sancho
View Post
Gameface's Keto
Collapse
X
-
Eet meer groenten zoals:
-koolsoorten (bloemkool, brocolli, boerenkool, rode kool, zuurkool etc)
-bonte groenten (paprika's, tomaten, pompoen etc)
-bladgroenten (spinazie etc)
-bonen (sperziebonen, bruine bonen, kidneybonen)
Deze groenten zullen je helpen massa vast te houden, kracht op te bouwen en droger te worden. Ook zullen ze je helpen je gezondheid op peil te houden. En reken er maar op dat deze groenten daar allemaal beter in zullen slagen dan dat komkommertje dat je nu eet!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostEet meer groenten zoals:
-koolsoorten (bloemkool, brocolli, boerenkool, rode kool, zuurkool etc)
-bonte groenten (paprika's, tomaten, pompoen etc)
-bladgroenten (spinazie etc)
-bonen (sperziebonen, bruine bonen, kidneybonen)
Deze groenten zullen je helpen massa vast te houden, kracht op te bouwen en droger te worden. Ook zullen ze je helpen je gezondheid op peil te houden. En reken er maar op dat deze groenten daar allemaal beter in zullen slagen dan dat komkommertje dat je nu eet!
Weet iemand eigenlijk hoelang het duurt voordat je ketonen uitplast. Ik krijg wss mijn ketostix vandaag binnen.
Comment
-
Had je eerste schema gezien en (dan waarschijnlijk mislezen) dat je er aanpassingen aan gedaan had Zal ze nog eens bekijken Maar ondertussen zul je wel gezien hebben dat je meer groenten mag/moet etenThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
-
Originally posted by gameface View PostHaha, bedankt voor je reactie. Ik zal het onthouden en ik ga bij elke maaltijd (groene) groente eten proberen te eten. Ik verwerk het niet in mijn schema om het het toch carbs zijn wat ik er niet hoef bij te tellen.
Die moet je net wel tellen. Alle carbs moeten uit groenten komen, want dit zijn toch vezels. En met deze carbs ga je best niet boven 30gr
Weet iemand eigenlijk hoelang het duurt voordat je ketonen uitplast. Ik krijg wss mijn ketostix vandaag binnen.
Ik heb nooit met keto-stix gewerkt, sakura ook niet denk ik. Het is een leuke richtlijn, maar richt je er niet op. Ga op de spiegel en weegschaal (en als het kan vet%) voort.
Edit: je weegt 71kg, dus je mag wel een 150 a 160gr eiwitten consumerenLast edited by Sancho; 30-03-2009, 09:36.The only way to make your dreams come true is WAKING UP
Comment
-
-
Originally posted by Sancho View PostHet duurt enkele dagen voor je in keto gaat, zeker de eerste keer. Daarmee dat geadviseerd wordt om te beginnen met 2 weken zonder reload. De eerste week kan het wel een dag of 4/5 duren. Dus als je dan direct reload heb je hier niks aangehad.
Edit: je weegt 71kg, dus je mag wel een 150 a 160gr eiwitten consumeren
Ik had op een site gelezen dat je je LBM keer 2.2 of 2.5 moet doen en dat is dan mijn behoefte.
Comment
-
De kcal uit groenten hoef je bijna niet mee te tellen omdat:
-groenten van zichzelf weinig kcal bevatten ( tussen de 5 en de 20 kcal per 100 gram)
-de koolhydraten voornamelijk uit vezels bestaan waardoor ze uiteindelijk MEER kcal kosten om te verbranden dan dat ze opleveren
Deze 2 argumenten moeten reden genoeg zijn om onbeperkt groenten te eten.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostDe kcal uit groenten hoef je bijna niet mee te tellen omdat:
-groenten van zichzelf weinig kcal bevatten ( tussen de 5 en de 20 kcal per 100 gram)
-de koolhydraten voornamelijk uit vezels bestaan waardoor ze uiteindelijk MEER kcal kosten om te verbranden dan dat ze opleveren
Deze 2 argumenten moeten reden genoeg zijn om onbeperkt groenten te eten.
Woensdag ga ik beginnen . Dan zal ik ook ff posten wat me stats zijn.
Comment
-
Mja, toen ik in KETO zat telde ik ze er wel bij. Want nu heeft de TS 20gr kh zonder de groenten, als je dan nog 25gr der bij telt van de groenten kom je dicht bij de 50.
Ze mogen dan wel meer energie eisen als ze zelf geven, als je lichaam boven een grens van x-aantal kh ga je uit ketoThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Comment
-
Originally posted by Sancho View PostMja, toen ik in KETO zat telde ik ze er wel bij. Want nu heeft de TS 20gr kh zonder de groenten, als je dan nog 25gr der bij telt van de groenten kom je dicht bij de 50.
Ze mogen dan wel meer energie eisen als ze zelf geven, als je lichaam boven een grens van x-aantal kh ga je uit keto
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...16 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-