Gameface's Keto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sancho View Post
    Eeeum, weet jij eigenlijk wat KETO inhoudt? KETO = minder 30gr kh.. Jij zit aan 212.

Wat jij doet is gewoon cutten. En op een heel slechte manier

Dextro, melk, brinta, brood, bananen zijn allemaal dingen die je NIET kan en mag eten in een keto dieet. Vlees, kaas, groenten dat zijn goeie dingen.

Daarnaast kun je bij elke maaltijd sla en komkommer eten. Maar toch één maaltijd een berg groene groenten eten, dingen als broccoli, sperziebonen, groene kool... Je zal wel groenten eten na een paar dagen zonder vezels Pijn lijden zul je!!!

Voor je begint zou ik toch nog eens wat inlezen, want nu sla je de bal COMPLEET MIS
    Je ziet als het goed is 2 schema's. Je moet in het weekend je carbs oplaadden en daarom heb ik dextro/melk/brinta/brood en bananen. In me eerste schema zie dat niet staan omdat ik daar lager dan 35 gram zit.

Comment

Eet meer groenten zoals:

-koolsoorten (bloemkool, brocolli, boerenkool, rode kool, zuurkool etc)
      -bonte groenten (paprika's, tomaten, pompoen etc)
      -bladgroenten (spinazie etc)
      -bonen (sperziebonen, bruine bonen, kidneybonen)

Deze groenten zullen je helpen massa vast te houden, kracht op te bouwen en droger te worden. Ook zullen ze je helpen je gezondheid op peil te houden. En reken er maar op dat deze groenten daar allemaal beter in zullen slagen dan dat komkommertje dat je nu eet!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Eet meer groenten zoals:

-koolsoorten (bloemkool, brocolli, boerenkool, rode kool, zuurkool etc)
        -bonte groenten (paprika's, tomaten, pompoen etc)
        -bladgroenten (spinazie etc)
        -bonen (sperziebonen, bruine bonen, kidneybonen)

Deze groenten zullen je helpen massa vast te houden, kracht op te bouwen en droger te worden. Ook zullen ze je helpen je gezondheid op peil te houden. En reken er maar op dat deze groenten daar allemaal beter in zullen slagen dan dat komkommertje dat je nu eet!
        Haha, bedankt voor je reactie. Ik zal het onthouden en ik ga bij elke maaltijd (groene) groente eten proberen te eten. Ik verwerk het niet in mijn schema om het het toch carbs zijn wat ik er niet hoef bij te tellen.

Weet iemand eigenlijk hoelang het duurt voordat je ketonen uitplast. Ik krijg wss mijn ketostix vandaag binnen.

Comment

Had je eerste schema gezien en (dan waarschijnlijk mislezen) dat je er aanpassingen aan gedaan had Zal ze nog eens bekijken Maar ondertussen zul je wel gezien hebben dat je meer groenten mag/moet eten
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by gameface View Post
            Haha, bedankt voor je reactie. Ik zal het onthouden en ik ga bij elke maaltijd (groene) groente eten proberen te eten. Ik verwerk het niet in mijn schema om het het toch carbs zijn wat ik er niet hoef bij te tellen.
            Die moet je net wel tellen. Alle carbs moeten uit groenten komen, want dit zijn toch vezels. En met deze carbs ga je best niet boven 30gr
            Weet iemand eigenlijk hoelang het duurt voordat je ketonen uitplast. Ik krijg wss mijn ketostix vandaag binnen.
            Ik heb nooit met keto-stix gewerkt, sakura ook niet denk ik. Het is een leuke richtlijn, maar richt je er niet op. Ga op de spiegel en weegschaal (en als het kan vet%) voort.
            Het duurt enkele dagen voor je in keto gaat, zeker de eerste keer. Daarmee dat geadviseerd wordt om te beginnen met 2 weken zonder reload. De eerste week kan het wel een dag of 4/5 duren. Dus als je dan direct reload heb je hier niks aangehad.

Edit: je weegt 71kg, dus je mag wel een 150 a 160gr eiwitten consumeren
            Last edited by Sancho; 30-03-2009, 09:36.

Comment

Had je eerste schema gezien en (dan waarschijnlijk mislezen) dat je er aanpassingen aan gedaan had Zal ze nog eens bekijken Maar ondertussen zul je wel gezien hebben dat je meer groenten mag/moet eten
              Geen prob. je probeerde me te helpen.

Comment

Het duurt enkele dagen voor je in keto gaat, zeker de eerste keer. Daarmee dat geadviseerd wordt om te beginnen met 2 weken zonder reload. De eerste week kan het wel een dag of 4/5 duren. Dus als je dan direct reload heb je hier niks aangehad.

Edit: je weegt 71kg, dus je mag wel een 150 a 160gr eiwitten consumeren
                Bedankt.. ik zal me eraan houden.

Ik had op een site gelezen dat je je LBM keer 2.2 of 2.5 moet doen en dat is dan mijn behoefte.

Comment

Ben niet voor berekenen met LBM pak altijd volledig gewicht

Comment

hehe ok:P
                    maar verder ziet het er tog wel goed uit ofniet?

Comment

De kcal uit groenten hoef je bijna niet mee te tellen omdat:

-groenten van zichzelf weinig kcal bevatten ( tussen de 5 en de 20 kcal per 100 gram)
                      -de koolhydraten voornamelijk uit vezels bestaan waardoor ze uiteindelijk MEER kcal kosten om te verbranden dan dat ze opleveren

Deze 2 argumenten moeten reden genoeg zijn om onbeperkt groenten te eten.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        De kcal uit groenten hoef je bijna niet mee te tellen omdat:

-groenten van zichzelf weinig kcal bevatten ( tussen de 5 en de 20 kcal per 100 gram)
                        -de koolhydraten voornamelijk uit vezels bestaan waardoor ze uiteindelijk MEER kcal kosten om te verbranden dan dat ze opleveren

Deze 2 argumenten moeten reden genoeg zijn om onbeperkt groenten te eten.
                        Thx DSO

Woensdag ga ik beginnen . Dan zal ik ook ff posten wat me stats zijn.

Comment

Mja, toen ik in KETO zat telde ik ze er wel bij. Want nu heeft de TS 20gr kh zonder de groenten, als je dan nog 25gr der bij telt van de groenten kom je dicht bij de 50.

Ze mogen dan wel meer energie eisen als ze zelf geven, als je lichaam boven een grens van x-aantal kh ga je uit keto

Comment

Mja, toen ik in KETO zat telde ik ze er wel bij. Want nu heeft de TS 20gr kh zonder de groenten, als je dan nog 25gr der bij telt van de groenten kom je dicht bij de 50.

Ze mogen dan wel meer energie eisen als ze zelf geven, als je lichaam boven een grens van x-aantal kh ga je uit keto
                            Ik zit nu op 11.5 zonder groenten + 25 is 36.5 .. zal dat mijn keto belemmeren?

Comment

zeker dat je er 25 hebt van groenten? Ik zat altijd rond de 30, nooit geen last van gehad. 30gr is ook een richtlijn, sommige zitten nog in keto aan 50gr

Comment

zeker dat je er 25 hebt van groenten? Ik zat altijd rond de 30, nooit geen last van gehad. 30gr is ook een richtlijn, sommige zitten nog in keto aan 50gr
                                Nee maar ik ga dat nu ff berekenen.. hoeveel gram vezels zou ik per dag binnen moeten krijgen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X