Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Die van mij is 2 weken houdbaar na opening. Voor de mensen die het vies vinden: ik zou dan toch echt overwegen om andere te kopen, die van mij is echt niet smerig...
Dag everyone!
Zit ik weer een beetje te snuffelen op de site, en wil ik jullie vragen wat is de lijnzaadolie, en hoe doen jullie dat innemen, en wat doet dat precies, ik ben het een paar keer tegen gekomen maar heb nooit wat van gehoord.
xxx Pam.
lijnzaadolie zijn goede vetten omega 3 vetzuren , hierdoor komt je metabolisme hoger en ga je beter vet verbranden, ook zorgt deze dat je hoger komt in calorieen.
Best is het te doen in een shake, theelepel toevoegen, je kan het ook zo eens proberen maar als je 3 dagen erna nog die smaak hebt in je mond is het niet mijn fout
Lijnzaadolie bevat vooral omega 6 vetzuren (alpha-linoleenzuur)
Omdat veel bb een voedingsschema volgen wat laag zit in vetten is het belangrijk de goede vetten in voldoende mate binnen te krijgen. Vandaar dat je dus lijnzaadolie kunt gebruiken, dit bevat goede vetten.
Ik gebruik zo'n 1-3 eetlepels per dag; 1 eetlepel is ongeveer 15 gram.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment