Juiste voeding??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Juiste voeding??

Hallo allemaal, ik was benieuwd wat jullie voor tips en op- of aanmerkingen hebben op het voedingsschema dat ik nu volg. Ik weeg 83kg ben 1m76 en heb 18%BF. Mijn doel is om toch wat strakker te worden, vooral rond m'n middel maar toch spiermassa aan komen. Ik hoop dat jullie me hierbij een beetje kunnen adviseren.

Mn voeding is als volgt:

s ochtends:
    Brinta + magere melk
    Eiwit shake met water
    Banaan

2 uur later (rond 10 uur):

4 boterhammen met kipfilet, runderrookvlees of appelstroop
    2 eieren

2 uur later (middageten):

4 boterhammen met kipfilet, runderrookvlees of appelstroop
    2 eieren

2 uur later (tussen 2 en 3 uur)

2 boterhammen met kipfilet, runderrookvlees of appelstroop
    1 ei

Avondeten:

Wat de pot schaft

Trainen

21.00 uur

Eiwit shake met water
    Handje studentenhaver (gemende noten+rozijnen)
    Appel

NB.
    Op willekeurig tijdstip op de dag als tussendoortje een mueslireep of meergranen biscuit.
    Qua drinken vrijwil heel de dag water.

Grtz Roel

Heb eens vlug gekeken en schrap de nootjes na de training. Dit vertraagt de opname van je whey en dat wil je niet.

voor de rest: hoeveel is je behoefte en wat krijg je hier mee binnen...
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Ik zou er nog een laatste maaltijd aan toe voegen, voor t slapen nog ff een bak magere kwark.

Voor je herstel 'snachts.

En strakker worden en spiermassa aan komen ????
      Je kan je beter op een van de twee concentreren.!

Lees de sticky's maar ff door (erg leerzaam).

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Ik zou de appelstroop er uit mikken en de mueslireep of meergranenbiscuit ook. En reken inderdaad even uit wat je hiermee binnenkrijgt aan kcal, kh, ew en vetten.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

en zou het ook een idee zijn om s avonds een schaaltje macaroni te nemen met een beetje ketchup?

Comment

Ik zou de eiwitshake voor het ontbijt nemen op een nuchtere maag. Eveneens zou ik de haver met noten en rozijnen veel vroeger eten. Na de training of toch alleszins voor 17uur. Veel te laat koolhydraten eten geeft je niet meer de tijd om ze te verbranden voor je slapen gaat. Als laatste zou ik toch iets meer varieëren met je schema. Het is enkel brood, mager beleg en appelstroop.

Groetjes
            lengt: 1m83 gewicht: 87kg vetpercentage:17.1%

Comment

Originally posted by xqlusiveboz View Post
              en zou het ook een idee zijn om s avonds een schaaltje macaroni te nemen met een beetje ketchup?
              Waarom? Na je training kan je een maaltijd nemen en daarna nog 500 gram kwark voor het slapen. Macaroni zou je beter voor het trainen kunnen nemen.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

@ Freken: wat adviseer je dan als variatie? het probleem is dat ik nog gwn elke dag naar school moet en dus is het makkelijk voor me om dan brood mee te nemen.

@ Jordy: Ik heb die magere kwark s'avonds regelmatig geprobeerd maar dat krijg ik dus echt absoluut niet weg haha!! Wat zou ik hier voor in de plaats kunnen nemen?

Comment

Ohja ik heb ook meteen ff mijn dagelijkse behoefte en wat ik met die schema binnen krijg uitgerekend.
                  Dagelijkse behoefte:
                  - Kcal: 2787
                  - Eiwit: 150gr
                  - KH: 408gr
                  - Vetten: 62gr

Wat ik binnen krijg:
                  -Kcal: 2890
                  -Eiwitten: 222,1gr
                  -KH: 374,4gr
                  -Vet: 49,75

Comment

Originally posted by xqlusiveboz View Post
                    @ Jordy: Ik heb die magere kwark s'avonds regelmatig geprobeerd maar dat krijg ik dus echt absoluut niet weg haha!! Wat zou ik hier voor in de plaats kunnen nemen?
                    Voor je kwark: http://forum.bodynet.nl/recepten/254...voegingen.html

Flikker die nootjes na je training der ook uit, vetten na training laat je best weg.

Eet die bij de kwark.
                    Last edited by Sancho; 07-04-2009, 17:42.
                    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X