Wat nemen jullie bij je tonijn?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat nemen jullie bij je tonijn?

Hey,

Ik heb vandaag weer geprobeerd wat tonijn naar binnen te gooien. Het lukte voor geen meter.

Wat nemen jullie bij je tonijn?
    Kunnen jullie ook erbij vermelden of het carbs in de bijvoeging zit. Ik zit namelijk aan de Keto.

Thx.

Mayo overdoen, heb je nog wat extra vetten ook.

Ofwel ketchup; wel zien naar de carbs
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Als bodybuilder moet je gewoon leren eten. Of je het nu lekker vind of niet pech gehad gewoon eten, eten. Nu ben ik hier zelf ook heilig van overtuigd en eet ik ook alles. Maar nu is er wel 1 iets dat ik niet op een normale manier binnen krijg en dat is tonijn. Dus wat ik zelf altijd doe is van die blikken tonijn in water. Dus is niks anders als stukken tonijn in water geen andere bijvoegingen. Doe ik in een vergiet zodat je alleen de tonijn overhoud en geen, of een stuk minder in elk geval water. En daar gooi ik gewoon wat curry op, even door mekaar roeren en dan smaakt het opzich nog best goed ook vind ik. Puur voor de smaak zodat het toch wat beter te eten is.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik deed vandaag wel met mayo maar een beetje weinig.. ik zal morgen vol gooien met ketchup en een beetje zout.. ik hou van zout

Comment

zout... ook niet te goed é

Let wel op met ketchup, zitten vaak veel kh in. Die van de tomaten zijn niet zo slecht, maar als er suiker ofzo bijzittten

Comment

ik bak er s'morgens soms een ei bij, dus eerst het ei in de pan en dan de tonijn zodat die ook wat verwarmd is. Dan wat mayo erbij en opeten. Ik heb het ook al met macaroni gedaan en dat valt ook wel goed mee.

Comment

Tonijn op water is vies.. gaat wel 1 blik in hier om 10 uur in de morgen.
              <------ BB Gun doet auw!

Comment

ik eet het wel vaak, met groenten in een kom, en tonijn erbij en klein beetje vinaigrette erbij
                best lekker, maar ik eet dit dan als avondeten (niet als vervanging van warme maaltijd), ik weet niet wanneer jij het wil eten

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                  zout... ook niet te goed é

Let wel op met ketchup, zitten vaak veel kh in. Die van de tomaten zijn niet zo slecht, maar als er suiker ofzo bijzittten
                  Ik ben ook niet van plan om ketchup in mijn keto te nemen. In de bulk zou ik het niet erg vinden.

Comment

Originally posted by gameface View Post
                    Ik deed vandaag wel met mayo maar een beetje weinig.. ik zal morgen vol gooien met ketchup en een beetje zout.. ik hou van zout
                    Originally posted by gameface View Post
                    Ik ben ook niet van plan om ketchup in mijn keto te nemen. In de bulk zou ik het niet erg vinden.
                    Eeum

Comment

ooo ik bedoelde mayo man :P

Comment

Blik tonijn met blik ananas is ook lekker,ma ja zit je wel met kh en suikers,anders is tonijn in tomatensaus oplossing,zitte maar weinig kh en vetten in.
                        Fuck ordinary,be legendary

Comment

glas water........

vis moet zwemmen he
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Ik gooi elke dag een blik tonijn door mijn noodles (zoute water wel afgieten, hier wil ik niet teveel van binnen krijgen) met 1 a 2 eieren erdoor. tussen lunch en het avond eten.. dat ligt niet zwaar op de maag wat tot resultaat heeft dat het avond eten er ook nog prima in gaat.
                            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ketcup zonder ketcup vindt k het niet te eten
                              Wat ben ik een spetter

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X