Welles en nietes over aspartaam.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Op die fiets...
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

    Comment


    • #17
      Coca cola vervangt alle aspertaan in Stevia! Check deze site om verder te lezen.

      Is Stevia de nieuwe natuurlijke gezondere zoetstof? | Mens en gezondheid: Gezonde voeding

      Dit gebeurd vanaf januari 2011 al !
      CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.

      Comment


      • #18
        Een droom die uitkomt.....Een zak winegums met Stevia

        Vreet ik de hele dag winegums
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

        Comment


        • #19
          Hoge concentraties stevioside verlagen de bloeddruk bij hypertensie.
          In tegenstelling tot suiker werden nooit nadelige effecten waargenomen. Zo heeft het nemen van stevioside geen invloed op de mannelijke potentie. Bovendien bezitten hogere stevioside concentraties mogelijkheden voor de behandeling van type 2 diabetes.

          Nog even wat voordelen van stevia op een rijtje:

          • Verbetert de activiteit van de alvleesklier
          • Zorgt voor een betere bloedsuiker balans
          • Verbetert het evenwicht in de energiehuishouding
          • Verbetert de spiertonus
          • Herstelt spieren sneller na inspanning
          • Verbetert het vermogen van het lichaam om vet te verbranden
          • Verheldert het denken
          • Voorkomt Cariës
          • Bevat geen calorieën
          • Heeft een genezend effect op kloven en acné
          • Werkt tegen Candida (schimmel)
          CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.

          Comment


          • #20
            Aspartaam

            Er zullen ongetwijfeld genoeg mensen zijn die niet weten wat aspartaam is, mooie gelegenheid voor mij om dat te veranderen. Aspartaam (E951) is het additief (stof die wordt toegevoegd aan voedsel) waar de meeste, om het maar populair te zeggen, heisa over is. Het is een kunstmatige zoetstof die 150 maal zoeter is dan suiker. Al in 1973 hebben onafhankelijke Amerikaanse onderzoekers aangetoond dat Aspartaam het zenuwstelsel aantast en dat het zeer kankerverwekkend is. Het is het meest dodelijke additief ter wereld! Het zit in duizenden produkten en het gaat er iedere dag in als koek bij de mensen, schandalig! Het kan 92 bijwerkingen veroorzaken die allemaal door de FDA (Food & Drug Administration) al 10 jaar geleden zijn erkend. De lijst variert van eenvoudige hoofdpijn tot en met hersentumoren, Alzheimer, MS en Parkinson. Het wordt dus tijd dat iedereen Aspartaam herkend en produkten waar het in zit in de schappen laat staan! Lees de etiketten en laat alle light-produkten bij voorbaat al staan!
            Sainsbury’s, de grootste supermarktketen van Engeland, heeft besloten produkten met Aspartaam in de ban te doen. Er zullen er in de toekomst nog vele volgen hoop ik…
            Lees meer info op Aspartaam.nl en Leefbewust.com
            Bronnen: Wat zit er in Uw eten? Corinne Gouget (aanrader)
            organicconsumers.org
            toxsci.oxfordjournals.org

            Comment


            • #21
              Heb de post van Rinokettlebell uit een ander topic even hierna toe verplaatst.

              Comment


              • #22
                ik drink alleen water, karnemelk en halfvolle melk, dus ik heb geen last van dat soort shit
                "Straight outta gym"

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Waterpoloboy View Post
                  ik drink alleen water, karnemelk en halfvolle melk, dus ik heb geen last van dat soort shit
                  Me too
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

                  Comment


                  • #24
                    Mwah, zoek voor de aardigheid eens naar kauwgom zonder aspartaam. Het zit in heel veel producten verstopt dus met het ontwijken van frisdrank ben je er niet, als het je plan is om inname te vermijden.
                    Life's what you make it!

                    Comment


                    • #25
                      oh ik zie dit op mijn sportlife coolmint kauwgom staan. Bevat aspartaam-acesulfaam zout is dit dat goedje waar jullie het over hebben. Want ik gebruik denk elke dag 2 kauwgompjes. Ik kauw graag zodat ik constant denk dat ik aan het eten ben...

                      Nee natuurlijk kauw ik daarvoor geen kauwgom, maar gewoon ehh ja gewoon OMDAT HET KAN..
                      "Straight outta gym"

                      Comment


                      • #26
                        Er is geen enkele stof zo vaak onderzocht en bestudeerd als aspartaam. En alsnog is er uit al die onderzoeken geen eenduidige conclusie te trekken, laat staan een nogal boude conclusie dat aspartaam kanker verwekt. Als het echt zo giftig was geweest als een hoop mensen geloven, waren er al een hele hoop kinderen met hun 16e dood geweest. Ik al een keer of drie onderhand.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                        sigpic

                        "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                        Comment


                        • #27
                          bump

                          het is inmiddels januari 2011, ik ben benieuwd of er ook daadwerkelijk stevia in de cola light gedaan is. Iemand al cola light in de kast staan toevallig?

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by STED View Post
                            bump

                            het is inmiddels januari 2011, ik ben benieuwd of er ook daadwerkelijk stevia in de cola light gedaan is. Iemand al cola light in de kast staan toevallig?
                            Stevia is verboden toch in nl?

                            Maar ik drink die troep toch niet

                            Edit: zie op vorige pagina dat het toegestaan is, nutteloze post vn mij:P
                            Last edited by melvinafca; 08-01-2011, 18:56.

                            Comment


                            • #29
                              En van de punten die ze zelf al aangeven... is dat het ophoopt in je lijf. Het kan dus heel lang duren voor gevolgen zichtbaar worden.

                              Daarbij blijft het verdacht dat ze een geneesmiddel (want dat was het) hebben geïntroduceerd als voedingsingredient om zo allerlei checks en procedures te ontlopen.
                              Daarnaast gaat er enorm veel geld gemoeid met Aspartaam. Wat onderzoek kan tegenhouden. Een muur aan tegen onderzoek kan genereren etc.

                              @General kijk eens naar hoe lang het heeft geduurd voordat bijvoorbeeld algemeen bekend werd dat roken slecht voor je was. Is echt jaren overheen gegaan. Toen riepen ook vast hopen mensen... ik rook al jaren een pakje per dag... nog steeds niet dood... zal wel meevallen.

                              Misschien valt het uiteindelijk allemaal reuze mee... Maar weet je. Ik kan het wel missen. Je lijf raakt eraan gewend als je minder zoet eet. En dan mis je het ook niet meer zo.
                              Als het nou discutabel was of het goed voor je... of slecht voor je is... sure. Maar nu gaat het tussen slecht voor je... of nutteloos. Niet echt een ingewikkelde keus voor mij dan.
                              Fear is the mind killer

                              Comment


                              • #30
                                Ik gebruik nu al een half jaar ofzo Stevia en ik vind het lekkerder dan aspartaam of saccharine.
                                Op de éen of andere manier lukt het me maar niet om koffie zonder zoet lekker te vinden, hoe krom dat ook klinkt.
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X