Paasweekend?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Paasweekend?

Ik ben wel benieuwd wat jullie dit weekend gegeten hebben

Ik ben zaterdag uit eten geweest bij een wokrestaurant, veel kipfilet, varkenshaas en biefstuk met groenten.

zondag gourmet bij mijn vriendin thuis, eveneens veel vlees gegeten '
    en vandaag bij mij thuis gourmet ook weer veel vlees.
    Ok en overdag wat chocola....... weinig op schema gegeten.

jullie dan
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

vrijdag zaterdag en zondag bbq

was mooi weer voor, lekker snoepen dan met al dat vlees
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

vrijdag normaal schema, gewoon rijst met kip en groente
      zaterdag beetje kipfilet en biefstuk van gourmet met een bord spaghetti
      zondag dezelfde rijst als vrijdag
      maandag macaroni van me oma

eigenlijk hele weekend wel aan schema gehouden, alleen jammer dat de sportschool zondag en maandag al om half 1 dicht ging...
      Groeten

Comment

Vandaag alle troep. Snoep, drop, stroopwafel, eierkoek, brood met iets puddingachtigs, maisbrood, paaseitjes, genoeg van die rotzooi.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

2x bbq. Rest van de dag niet veel anders dan normaal

Sportschool was gewoon van vrijdag t/m maandag dicht :s

Comment

Vrijdag eerder naar huis gegaan, 's middags getraind (weer eens wat anders dan op vrijdagavond, wat een verschil in volk)... 's avonds terras met wat rosé en een dikke tonijnsteak... Zaterdagochtend trainen, hele dag gewoon normaal gegeten... Zondagavond kwam mijn moeder met haar man langs, en meneer zeurt altijd dat ik indonesische gehaktballetjes en bami moet maken... Dus dat heb ik ook gemaakt... Vooraf nog een homemade courgettesoep... Qua hoeveelheid heb ik echt voor een weeshuis gekookt (2 kilo gehakt voor vier personen, megapan bami, anderhalve kilo sperziebonen), maar alles was op (en ik ben zelf braaf geweest, heb maar één keer opgeschept)... En gisteren ook gewoon weer netjes gegeten (en getraind)...
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Vrijdag stad in geweest. Lading films gekeken in de bios dus dat was een flesje fanta/cassis per keer met wat M&M's, Nacho's of Kit Kat's. Avond bij een Griek gegeten. Tussendoor nog bij de Wok-to-go geweest voor wat simpels als tussendoortje.

Zaterdag aan eetschema gehouden en gesport

Zondag ochtend maaltijden genomen. In de na-middag/avond bij me ouders gourmet. Veel vlees, wat aardappelen/pannekoeken. Naderhand met pa naar het gewichtheffen zitten kijken op Eurosport.

Maandag weer strikt aan voedingsschema en sport.

ps. 2kg gehakt is echt niet veel hoor

Comment

Ik heb gewoon genoten van Pasen en het goede weer. Dus heb gesmult van de chocolade, paasbrood etc. S'avonds gourmetten.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Moet keer kunne allemaal.

Heb met ook niet bepaald ingehouden achja paar minuutjes extra cardio dan maar

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X