Clean bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clean bulk

Dit is mijn onderhoud schema zonder bulk voeding.
    Volgende week wil ik nog 200 cals er bij doen om op een clean bulk uit te komen,
    Ik wil eerst kijken hoeveel ik aan kom qwa vocht en kh's die
    vol komen te zitten in spieren en lever met dit schema. En als mijn gewicht
    stil staat ga ik 200 cals er boven op gooien en zien hoeveel gewicht ik gain in vvm

Maaltijd 1
    Whey shake 40 gram met water
    80 gram brinta
    500 cc helvolle melk
    30 gram noten mix

880 Cals
    68 gram Eiwit
    87 gram Kh’s
    26 gram Vet

Maaltijd 2
    2 snee bruinbrood met omega 3 halvarine
    20 gram casselerib
    30 gram 30+ kaas
    250 gram magere kwark
    1 appel

515 Cals
    44 gram Eiwit
    56 gram Kh’s
    12 gram Vet

Maaltijd 3
    Dit kan van alles zijn maar wel met dezelfde verhoudingen voorbeeld:
    200 gram gekookte mie
    200 gram kipfilet
    10 gram olijfolie
    100 gram bamigroenten

525 Cals
    56 gram Ewit
    42 gram Kh’s
    16 gram Vet

Maaltijd 4
    2 snee bruinbrood met omega 3 halvarine
    20 gram casselerib
    30 gram 30+ kaas
    250 gram magere kwark
    140 gram rauwe groente

470 Cals
    45 gram Eiwit
    45 gram Kh’s
    12 gram Vet

Maaltijd 5
    Hier komt mijn bulk maaltijd maar nu eerst alleen nog 1 banaan en 150 gram rauwe groenten
    1 banaan
    150 gram rauwe groenten

310 Cals
    2 gram Eiwit
    23 gram Kh’s
    0 gram Vet

Maaltijd 6
    500 gram magere kwark

310 Cals
    51 gram Eiwit
    20 gram Kh’s
    3 gram Vet

TOTAAL
    2805 Cals
    263 Eiwit
    273 Kh’s
    69 Vet

Geld voor een ons gewonnen spiermassa 60 caloriën of was het nu een pond ?

Comment

Zou eerder zorgen dat ik 200gr kh's per dag neem. En die vetten omhoog jaag richting de 100-110gr. Zo heb je meer testosteron om spier massa te ontwikkelen. En met 200gr kh's elke dag kun je goed genoeg sporten lijkt me. Elke keer als je 200kcal er op gooit kun je dat aan kh's besteden.

Comment

Ik vind dat ik nog vrij weinig kh's binnen krijg zo
        Kh's zijn ooknodig voor energie.
        Als ik omhoog ga in cals volgende week of de week erop die ik dat eerst in de vorm van vetten.

Ik ga niet lager in carbs iig want anders kom ik niet aan mijn vezels
        en moet ik nog meer eiwitten eten om aan mijn cals te komen wat ik overbodig
        vind want 200+ eiwit is meer dan genoeg !!

Comment

Zelf hanteer ik in de cut 2.5gr per 1kg lichaams gewicht en in de bulk 3gr. En dat is niet per vet vrije massa, maar lichaamsgewicht. Vetten in de cut op 50-60gr en bijna dubbel in de bulk. Enige waar je mee speelt zijn de koolhydraten.

Vezels zijn overrated. Je moet 28-30gr per dag binnen krijgen. Kom ik niet aan, maar geen probleem met stoelgang ofzo.

Comment

Waar staat geschreven dat je met 28-30 gram vezel toekomt per dag? Volgens diverse gezondheidsinstanties (bijvoorbeeld de maagleverdarmstichting) is 35 gram per dag MINIMAAL vereist om je gezondheid op peil te houden en je te beschermen tegen nare darmkwalen en zelfs darmkanker.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Maar mijn voeding schema zo goed. Want dit is nog onderhoud en ga nog verhogen in vet om
              aan een clean bulk te geraken. Dat kan zijn 100 gram vette vis of heel wat anders om 200 cals extra te krijgen. Ik wil nu eerst kijken hoeveel kg vocht en kh's erbij komen voor ik die 200 cals extra er bij doeanders hebik geen idee waar de kilogrammen wegkomen

Comment

Bump
                Ik eet dit nu zo'n 3 dagen en ben van 77kg naar 78,4 gegaan
                en kracht isook wat omhoog geschoten.

Comment

Lekker volhouden dus.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je zal eind volgende week waarschijn rond de 79-80kg eindigen vanwege vocht opname. Niet schrikken dus

Comment

Idd ik merk het weeg nu 79,6 kg
                      Maar heb er ook winstrol en testo naast lopen

Comment

juliie hebben makkelijk praten doe zo me best maar krijg al dat extra eten me strot niet in.... sport iedereen dag nu ben 180,cm en weeg 57,5 kg maar komt niks bij ... hebben jullie tps gr joshua

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
                          juliie hebben makkelijk praten doe zo me best maar krijg al dat extra eten me strot niet in.... sport iedereen dag nu ben 180,cm en weeg 57,5 kg maar komt niks bij ... hebben jullie tps gr joshua
                          Gewoon proppen tot je moet kotsen. Je maag moet uitrekken en dan kun je vanzelf alles weg werken. Niet zeuren, maar vreten. Dat je niet aankomt is omdat je niet genoeg eet. Eet anders een kiwi 15-20mins voor elke maaltijd. Wekt het honger gevoel op. Maar je mot vreten.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            Gewoon proppen tot je moet kotsen. Je maag moet uitrekken en dan kun je vanzelf alles weg werken. Niet zeuren, maar vreten. Dat je niet aankomt is omdat je niet genoeg eet. Eet anders een kiwi 15-20mins voor elke maaltijd. Wekt het honger gevoel op. Maar je mot vreten.
                            Mee eens, hij is pas 21!
                            Dan kun je vreten wat je wilt zonder je zorgen te hoeven maken om dik te worden als je normaal sport, en niet heel de dag achter de Playstation zit.

Na je 25 moet je gaan opletten wat je eet,.. Happen dus

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
                              misschien een idee of minder te sporten......
                              noten en pindakaas zijn easy calories krijg je zo naar binnen
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X