voedingsschema afvallen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema afvallen

hey ik ben Aj, 16j en 1m88.
    ik weeg 91kg, ben zelf wel breed gebouwd maar heb een laag vet op me buik en me borst wat ik eraf wil krijgen. Ik ben na een jaar weer begonnen met kt en fitness (in de volgorde bodybuilding schema kt en dan 20 a 30 min interval training op de crosstrainer). (ben sinds 2 maanden 8 kilo afgevallen maar nu blijf ik op het zelfde gewicht :S) ik begin vanaf morgen met 5x krachttraining en 3x interval training in de week.

to the point -> spiermassa erbij -> vet eraf
    maar dat kan volgensmij niet allemaal tegelijk? zo niet dan gaan we maar eerst voor het vet eraf maar mijn vraag is is dit voedingsschema wel oke? het lijkt me een beetje weinig maar daarom vraag ik ook hulp (dit is ook me eerste voedingsschema, had eerst geen eens discipline om er 1 te maken -.-')

ik drink vooral water, soms groene thee.

zou fijn zijn als mensen me verbeteren ook voor het cardio gedeelte (al hoort dat niet thuis in deze topic).
    Attached Files
    Last edited by lil_aj; 16-04-2009, 20:49.

Noem je dit een schema? neem eerst even de moeite om het wat normaler uit te werken. bijv. hoeveel boterhammen neem je?
    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
      Noem je dit een schema? neem eerst even de moeite om het wat normaler uit te werken. bijv. hoeveel boterhammen neem je?
      Wat een reactie voor iemand die hier zelf nog maar 3 weken zit...

@lil_aj: lees de stickies eens door, want dit kan pakken beter
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

@TS: Kijk even naar schema's van anderen en hoe deze uitgewerkt zijn (tijdstippen van maaltijden, hoeveelheden, producten, kcal, kh, ew, vetten). Hier kunnen we namelijk helemaal niks mee.

Succes!

Topic gaat op slot.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X