Een noten vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een noten vraag

Ik zit met een probleem, het gaat over noten meenemen of niet.

Ik kan boterhammen met kipfilet of noten meenemen naar school.

Bij boterhammen:

10u10 : 1snee brood met kipfilet

13u : 3sneen brood met kipfilet en rauwe ham

15u05 : 1snee brood met kipfilet en een appel

--> hiermee zit ik hoog in KH, is dit wel verstandig?

Bij noten:

10u10 : een paar cashew-en walnoten

13u : 3sneen brood met kipfilet en rauwe ham

15u05: een paar cashew-en walnoten en een appel

--> hiermee zit ik hoger in vetten en ook hoger in kcal.

Wat raden jullie aan? Alvast bedankt!
    Stop Bitchin', start building!

beide gewoon nootjes ook meenemen

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      beide gewoon nootjes ook meenemen
      Dan vrees is dat ik te hoog in mijn KH ga gaan zitten.

Met noten zijn de verhoudingen E/V/KH/Kcal: 141/42/221/+/-1950.
      > Zonder Shake's (Eiwitten uit brood meegerekent)

Met brood zijn de verhoudingen E/V/KH/Kcal: 155/25/252/+/-1870.

Met alletwee zijn de verhoudingen E/V/KH/Kcal: 163/55/260/+/-2210.

Dus ik denk dat het best zal zijn met alletwee dan? Of wat raden jullie aan?

Comment

je doel is groot worden, dus ik zie het probleem niet, jij kan wel wat voeding gebruiken ( niet lullig bedoelt ofzo ) dus gewoon beide

edit: en wat is nou 4 snee brood, dat noem ik niet hoog in kh, maar laag
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

fruit zou ik smorgens eten (of na training)
          en is die 1 boterham om 10 uur je morgent eten, want dat is magertjes
          zorg ervoor dat je voeding gelijk verdeelt is
          walnoten kan je ook savonds eten met kwark
          edit: bereken ook even je dagelijkse behoefte, en ik neem aan dat je gaat bulken? dan mag je wel wat meer eten dan dit

Comment

Ja, voedingsbehoefte enzo is allemaal al berekent, maar ik ga gewoon beide nemen, nu nog een vraag,

Na mijn avondtraining, neem ik een banaan of niet? ik neem zoiezo direct na de krachttraining wat druivensuiker tabbletten en een whey shake, daarna wat kwark en dan in bed

Comment

neem na de training gewoon 30-40 dextrose (kan je in nederland gewoon in winkel kopen d8 ik) in belgie is het iets harder zoeken. En hierna (of tesamen) neem je nog je eiwitten (shake)
              indien je altijd de dextro tabletten (druivensuiker) gaat eten, gaat het je wel wat kosten terwijl een zak dextrose niet duur is

Comment

Als je groot wilt worden raad ik je aan meer te eten. Of zeg maar gerust vreten. Training is belangrijk, maar voeding is de sleutel tot groeien. Dat maak het verschil tussen de bodybuilder die 100kg drukt en iemand van de fitness die 100kg drukt. Ze drukken dus allebei hetzelfde alleen het verschil is dat de bodybuilder 2x zo breed is. Voeding is alles. Maak van die 8 boterhammen dus maar 16.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Je eet echt vééls te weinig.
                  Als je groot wilt worden moet je minimaal boven de 3000kcal gaan zitten en dan moet je je zeker geen zorgen gaan maken over koolhydraten.. de helft van je voeding moet ongeveer uit koolhydraten bestaan tijdens je bulk.

Naja veel succes iig!

Comment

4 boterhammen over de hele dag ?????

En je bent bang om hoog in KH te zitten ?

Kerel... VRETEN !!

Comment

Originally posted by The BiG M View Post
                      Ja, voedingsbehoefte enzo is allemaal al berekent, maar ik ga gewoon beide nemen, nu nog een vraag,

Na mijn avondtraining, neem ik een banaan of niet? ik neem zoiezo direct na de krachttraining wat druivensuiker tabbletten en een whey shake, daarna wat kwark en dan in bed

Die banaan snap ik niet helemaal, helemaal niet wanneer je s'avonds traint. Weet niet of je dat doet, maar s á vonds na je trainen voor het slapen gaan zou ik geen banaan meer eten. Probeer dan kh te vermeiden en eiwitten te eten. Dus die kwark is goed.
                      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Je ziet er niet vet uit dus die schone kcal's van de nootjes gaan je echt geen kwaad doen. Zou wel wat dierlijke eiwitten bij je nootjes nemen.
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Die noten zullen je geen kwaad doen, eerder goed. Eet ook maar wat meer rood vlees. Dat kun je ook wel gebruiken!
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

4sneetjes is 1 maaltijd man kom op eten eten eten zelfde als ik gewoon blijven eten en als je nog trek hebt na je boterhammetjes mag je er best nog een paar smeren hoor.
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X