Kh 's avonds na training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kh 's avonds na training

kheb is een vraagje
    ik train altijd 's avonds van 18.15 tot 20u ongeveer. En ga dan slapen om 22.u30. Hoeveel kh denken jullie dat ik nog mag opnemen om 20U?

ffe ter info ik heb ooit 35kg overgewicht gehad, die ik ondertussen wel ben kwijt gespeeld, maar de aangemaakte vetcellen blijven zoals jullie wel weten, dus ik denk dat ik zowizo gevoeliger ben om vet aan te zetten als ik te hoog in KH opname ga zo laat op de avond. Momenteel neem ik 50g snelle KH.

Dus verhogen? of zo laten

alvast bedankt voor jullie reacties

Na het sporten 30gr dextro nemen en voor het slapen eventueel nog wat Magere Kwark waar beetje kh's in zitten. Meer niet.

Comment

Zou direct na je training dextro+whey of amino's nemen. Dan half uur tot drie kwartier later een goeie maaltijd met genoeg koolhydraten en eiwitten, geen vetten. Die vetten zou ik in de maaltijden voor je training inplannen, je wilt geen vetten direct na je training ivm trage opname. Na je training ben je het meest insuline gevoelig, het is dus belangrijk om op dat tijdstip voldoende binnen te krijgen. Om een indicatie te geven: Ik neem zelf 150-180gr. havermout+beetje rozijnen+250gr magere kwark.
      Ik neem nu wel aan dat je aan het bulken bent, tijdens het cutten zou ik niet heel veel carbs na je training nemen, zou dan iets van max. 50gr. aanhouden aan carbs.
      Het is alsnog kijken naar je lichaam wat het met je doet en ook voor een groot deel afhankelijk van je overige voeding of je vooruit gaat of niet.
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X