Heyy,
Ik heb even een paar vraagjes, ik train nu 2x per week 11 oefeningen 3x15 reps. Ik train daarbij alles behalve mijn benen. Ook loop ik 2x per week hard. Ongeveer 25-30km per week. En als laatste doe ik 5x per week buikspieren, 3setjes van 3 oefeningen. 1 oefening voor schuine buikspieren, 1 voor bovenkant en 1 voor onderkant. Mijn doel is om er zo goed mogelijk uit te zien, het gaat dus niet zozeer om massa. Het gaat allemaal prima maar ik heb het idee dat ik met voeding nog efficienter en sneller resultaat kan boeken.
Totale behoefte energie: 2949Kcal
Behoefte eiwitten:160 gram
Behoefte vetten: 60 gram
Behoefte Koolhydraten: 430 gram.
Wat ik nu eet is:
8:00 1 boterham met stroop + 250 Ml halfvolle melk
10:00 1 boterham met stroop
13:00 3 boterhammen met kaas 40+/tonijn
16:00 2 boterhammen met kaas 40+
18:30 warm eten, verschilt per dag, ligt eraan wat er op tafel komt, wel gezond!
21:00 500G magere optimel yoghurt + 2 stuks fruit
Vrijdagavond eet ik wel altijd nog een stukje sonja bakkertaart, omdat het anders lastig vol te houden is.
Is dit schema een beetje goed en wat zou er aan veranderd kunnen worden?
Alvast bedankt
Ik heb even een paar vraagjes, ik train nu 2x per week 11 oefeningen 3x15 reps. Ik train daarbij alles behalve mijn benen. Ook loop ik 2x per week hard. Ongeveer 25-30km per week. En als laatste doe ik 5x per week buikspieren, 3setjes van 3 oefeningen. 1 oefening voor schuine buikspieren, 1 voor bovenkant en 1 voor onderkant. Mijn doel is om er zo goed mogelijk uit te zien, het gaat dus niet zozeer om massa. Het gaat allemaal prima maar ik heb het idee dat ik met voeding nog efficienter en sneller resultaat kan boeken.
Totale behoefte energie: 2949Kcal
Behoefte eiwitten:160 gram
Behoefte vetten: 60 gram
Behoefte Koolhydraten: 430 gram.
Wat ik nu eet is:
8:00 1 boterham met stroop + 250 Ml halfvolle melk
10:00 1 boterham met stroop
13:00 3 boterhammen met kaas 40+/tonijn
16:00 2 boterhammen met kaas 40+
18:30 warm eten, verschilt per dag, ligt eraan wat er op tafel komt, wel gezond!
21:00 500G magere optimel yoghurt + 2 stuks fruit
Vrijdagavond eet ik wel altijd nog een stukje sonja bakkertaart, omdat het anders lastig vol te houden is.
Is dit schema een beetje goed en wat zou er aan veranderd kunnen worden?
Alvast bedankt
Comment