mijn voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn voedingsschema

heb voor mezelf een schema tje gemaakt voor als k binnekort weer ga trainen kan er wat verbetert worden?? ik hoor het graag het is de bedoeling om te gaan bulken wand moet flink aankomen

7.oo 2 bruine broodjes kipfilet
    75 g brinta met glas halfvolle melk
    banaan

10.00 2 bruine broodjes kipfilet
    250 g magere kwark
    weight shake ( 20g) met water

13.00 3 bruine broodjes kipfilet
    2 eieren gekookt
    wat noten

1700/1800 avondeten groene groenten/ rijst/ pasta/ gehakt/kipfilet
    afwisselend

ong 1800 trainen
    op trainingsdagen na training eiwitshake ( 20g) met water en 30 g dextrose

2100 blikje tonijn
    gekookt eitje
    banaan

2300 uur brinta 75 g met glas halfvolle melk
    250 g kwark

netjes Misschien de brinta/melk voor het slapen weglaten en hier 500 gram kwark van maken en wat noten doorheen flikkeren?

Plus de vraag is wat krijg je binnen en is dit voldoende om jouw goal te behalen?
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

misschien om 15:00 ook nog een klein tussendoortje eten?
      want je hebt nog wat ruimte tussen middag en avondeten.
      neem zelf altijd nog een broodje met paardenrookvlees maar mag ook wat anders want paardenrookvlees is over het algemeen erg zout, maar wel lekker

je kan ook gewoon wat rundvlees eten als je vind dat je al genoeg brood eet en kun je een lekker stukje ananas er voor in de plaats doen. ook weer erg lekker. de ananas is een goede aanvulling als je traint voordat je gaat avondeten voor wat energie

groeten

Comment

Denk dat het an sich een heel aardig bulkschema is. Vrees alleen voor wat eentonigheid.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Denk dat het an sich een heel aardig bulkschema is. Vrees alleen voor wat eentonigheid.
          Ben van dezelfde mening.
          getting back in shape...

Comment

Hoe kan hij er dan wat afwisseling in brengen, zit namelijk met hetzelfde probleem qua eentonigheid...

Comment

thanks voor reacties

Hoe kan hij er dan wat afwisseling in brengen, zit namelijk met hetzelfde probleem qua eentonigheid...

ja dat vraag ik me ook af ???

grtzz

Comment

een optie is zelf een beetje op onderzoek gaan in de diverse beschikbare magezine's die bij menig supermakt al in de schappen ligt. b.v muscle en fitness of flex. en natuurlijk bij uw betere boekhandels.

hier staan geregeld leuke eetschema's of maaltijden in die erg goed kunnen zijn. maar niet te naiief zijn hoor want menig van die eetschema's van de bekende bodybuilders zijn niet voor de huis,tuin en keuken fitnesser. Deze schema's zijn gebaseerd op personen die anabole gebruiken. dus niet klakkeloos overnemen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X