Hulp nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig

euuuj, kben gert en ben 15 jaar oud. 1.73 en 59kg
    kga in de zomer heel graag naar t strand, zwemme etc.

maar het laatste half jaar ben ik rond de 7kg afgevalle en n beetje n gratekast geworden, ik wil voor de zomer wel 10kg erbij krijgen.zijn er dingen die me hierbij kunne helpe? het laatste half jaar ben ik vaak ziek geweest en voel ik me heel moe, ook mijn honger is flink verminderd.

moet ik me nu gewoon godverdomme volstauwe met alles wa mogelijk is of wat? mn maag is ook klein en ik zit al heel snel vol.

Trainen en eten lijken me een wereldoptie.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

khoef niet persé een gespierd lichaam ofso te hebben, kwil gewoon wat voller worden voor op het strand.

Comment

Originally posted by Gertjuhh View Post
        euuuj, kben gert en ben 15 jaar oud. 1.73 en 59kg
        kga in de zomer heel graag naar t strand, zwemme etc.

maar het laatste half jaar ben ik rond de 7kg afgevalle en n beetje n gratekast geworden, ik wil voor de zomer wel 10kg erbij krijgen.zijn er dingen die me hierbij kunne helpe? het laatste half jaar ben ik vaak ziek geweest en voel ik me heel moe, ook mijn honger is flink verminderd.

moet ik me nu gewoon godverdomme volstauwe met alles wa mogelijk is of wat? mn maag is ook klein en ik zit al heel snel vol.
        Ten eerste zie ik de toevoegendewaarde van het gvd woord absoluut niet in, dus wil je dat laten? Al is het alleen maar om mij blij te maken.. dank u..

verder: jij wilt nu nog 10 kg aankomen voor de zomer? Poe, lijtk me veel he.Als je toch niet gespierd wil worden kun je je gewoon dom gaan volvreten natuurlijk, maar dat vette is denk ik ook niet wat je wilt. Lees eens in de stickies, daar vind je genoeg info.

groetjes
        Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Om aan te komen zul je moeten eten boven je behoefte, als je snel vol zit is dit heel erg naar maar je zult echt moeten leren eten. Dingen waar veel calorieen inzitten maar weinig ruimte innemen zijn het beste. Ik ga je niet vertellen welke dingen dit zijn, ga zelf maar op onderzoek.

En voor de zomer 10 kilo aankomen is natuurlijk idioot, gaat nooit werken.
          Ga 7/8 keer per dag eten om de 2 uur dan kun je flink wat calorieen binnenkrijgen waardoor je zwaarder zal worden. Maar 10 kilo spier gaat niet werken. Daar moet je maanden voor trainen.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
            . Maar 10 kilo spier gaat niet werken. Daar moet je maanden voor trainen.
            10 kilo spier en er maanden voor trainen. Tell me how !

Zou misschien in 1 jaar kunnen als beginneling, maar anders is een gemiddelde van 5 kilo per jaar (naturel) meer gebruikelijk (VVM).
            Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

net ff uitgerekend, ik eet nu ongeveer 1800 kcal per dag maar.
              als ik ongeveer 2500 per dag ga eten(en misschien nog zon weight gain shake), kan ik dan in 2 maanden tijd 5kg erbij komen?

Comment

Je moet berekenen wat je onderhoud is, niet wat je nu eet elke dag. Dan moet je iets boven je onderhoud gaan zitten. Denk dat 2800-3000kcal wel een goed start punt is.

In 8 weken tijd mag je blij zijn 2kg aan te zetten. Iedereen die beweerd dat je veel kunt in korte tijd zijn idioten. Merendeels van die zogenaamde 20kg die hun aanzetten is vocht, vet en doodvoer in hun maag.

Comment

kan best kloppen, want ik had pas ook buikgriep waardoor ik ineens 4kg afviel en het er binnen 1weekje weer aan had. mja ik ga nu wel veel meer eten. bedankt voor de hulp

Comment

Lees vooral dit eens: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...nkomdieet.html
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

goed eten sporten is daar best chill bij.. dan krijg je nog wat body ook. verder kan je als je echt je best doet redelijk aankomen.. maar dan is het heel goed eten trainen en rusten.. heb zo zelf ook vorige bulk in 6 weken ruim 5-6 kilo gepakt. zal ongetwijfeld kilo rottende zooi van geweest zijn maar dan nog een goede prestatie.

succes met je doelen lees stickies en verbeter je voeding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X