Is de voeding voldoende????

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is de voeding voldoende????

aangezien er hier veel mensen zijn die vestand van voeding hebben wil ik eens mijn voeding opschrijven, echter zonder tijden want ik werk in diensten dus het kan verschillen per tijd wanneer ik het eet, maar alles wat er staat krijg ik minimaal per dag binnen,
    dus als er verbeterpunten zijn dan hoor ik ze graag.
    als eerste mijn stats,
    lengte: 1,78m
    gewicht: 75 kg
    bf: 8%

voeding: 10 sneetjes bruinbrood belegd met kaas (jb)
                300 ml magere joyurt met brinta.
                2 muesli repen
                1 banaan
                 avond eten,

in ieder geval dank ik jullie al voor het commentaar en het maakt niet uit of het goed of slecht is

pas op voor de eigenaar, niet dat ik bijt maar ben chronisch geil ;-)))

is een beetje weinig he pucksem, het meeste zijn ook koolhydraten en bijna geen eiwitten , je zou er een blikje tonijn of iets anders van vis kunnen tussen gooien, kip of iets van rood vlees. Van boterhammen alleen ga je niet groeien denk ik.
    stil growing

Comment

Misschien doe je er goed aan om even je calorie behoefte uit te rekenen via 1 van de op het board vermelde methodes.
      En dan vervolgens uitrekenen uit hoeveel kcal je dieet bestaat en hoe de verdeling koolh/eiwit/vet ervan is.

Het lijkt mij namelijk redelijk eenzijdig en ben het met Snipke eens dat er veel te weinig eiwitten in zitten.

Comment

kip,vis of rood vlees zit al bij mijn avondeten, dus nog wat extra erbij dus?

Comment

Zou doen zoals shannasse zegt en je calorie behoefte even uitrekenen, en de verhouding koolh/eiwitten/vetten . Dan kan je een week of zo alles noteren wat je elke dag eet en zelf correctie aanbrengen waar nodig. Neem je een eiwitshake of iets anders bij je voeding
          stil growing

Comment

ik neem niets van shakes of wat dan ook , ik probeer het zo .
            ik heb eens gezocht naar wat ik aan colorien moet binnen krijgen en dat zou als ik het via de vuistregel doe van 4*lichaamsgewicht zou dat 3000 kcal moeten zijn, echter ik had eens hiero een linkje gevonden wat het aantal calorien waren van diverse voedingen echter ik vind hem niet meer terug.
            trouwens hoe kan ik weten watde verhoudingen zijn die ik binnen moet krijgen , dus het aantal eiwitten , koolhyd. en vet??

Comment

Ax heeft bij "dagelijkse voeding" een sticky waar alles goed is uitgelegd.

Het is de kunst om over een hele dag 5-7 maaltijden tot je te nemen. Met per maaltijd voldoende eiwitten. Aleen veel vlees bij avondeten werkt niet. Je lichaam kan maar +/-33 gram per 3 uur verwerken. Als je niet door je voeding aan de eiwitten kan kopen kan je altijd een shake nemen.
              I live to end the game

Comment

kijk zo kom je in een dag toch weer wat te weten ,bedankt alvast

Comment

De verhoudingen zijn over het algemeen ingedeeld in koolhy: 50% eiwittten:30 vetten:20 % maar je kan daar mee blijven spelen. zou gewoon wat meer eiwitten binnen nemen door middel van kwark yoghurt melk eieren vleeswaren(shakes maar kost wel duur)maar voor de rest mooie stats.
                  eat eat eat and look like a freak!

Comment

aan degene die de moeite hebben genomen om erop te reageren .... jongens bedankt en ga het eten wat aanpassen. denk dat ik nu genoeg informatie heb voor een tijdje. en dit onderwerp mag wat mij betreft weer gesloten worden.

Comment

Bij deze...

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X