vraagje pindakaas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraagje pindakaas

Hey mensen effe een snelle vraag ik was vandaag vergete noten te kopen dus ik zit nu in plaats van 50gram ongezoute noten 50 gram pindakaas te eten kan dit ook of is pindakaas veels te veel?

staat op de achterkant van de pot
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Je hebt ook pindakaas met echte stukjes erin. Geschikte vervanger voor je nootjes.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

( even via snoopy )

nootjes 50 (pinda's ) gram = Kcal 314.5
        14.3 e
        6.3 k
        25.8 v

Pindakaas 50 gram =kcal 323.5
        13.1 e
        8.1 k
        26.6 v

dus ongeveer hetzelfde ;P

Comment

heb ik n bijkomende vraag over die pindakaas, waar ik op het forum nog geen antwoord op heb gevonden:

Combinatie koolhydraten & vetten is best te vermijden aangezien als je koolhydraten eet je lijf insuline vrijmaakt om glucose naar je cellen te brengen. Als je ook vet hebt gegeten, dan wordt dit vet ook opgeslagen, right?

waarom eet iedereen hier dan brood met pindakaas?? volgens bovenstaande redenering is dit toch een no-no-combi?

Comment

Normaal eet/drink je er dan ook iets van eiwitten bij. Zo wordt een deel opgenomen door de spieren (dacht ik)

Daarom dat ze aanraden om elke maaltijd een aantal grammen eiwitten te eten.
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Ik heb laatst een potje 4- noten notenpasta gehaald uit de reformzaak. Zitten meer eiwitten in als in pindakaas. Smaakt best goed, de notenpasta

Comment

Originally posted by svoboda View Post
                heb ik n bijkomende vraag over die pindakaas, waar ik op het forum nog geen antwoord op heb gevonden:

Combinatie koolhydraten & vetten is best te vermijden aangezien als je koolhydraten eet je lijf insuline vrijmaakt om glucose naar je cellen te brengen. Als je ook vet hebt gegeten, dan wordt dit vet ook opgeslagen, right?

waarom eet iedereen hier dan brood met pindakaas?? volgens bovenstaande redenering is dit toch een no-no-combi?
                Ik zit in de cut en doe dit nu ook. Je moet maar ns kijken naar q&a to get ripped (subforum afvallen). Het idee erachter lijkt mij logisch, ivm insuline zoals je al zei. Langs de andere kant is het vooral je dagelijkse inname die telt...dus dan maakt het al weer niet veel uit
                @ ketIF

Comment

Originally posted by svoboda View Post

Verhaal klinkt alleen logisch, maar is de facto onzin.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X