Hoeveel vet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveel vet?

Ik heb deze week wat BB films gekeken en wat boeken gekocht van de top van de wereld.
    Ook laten ze hun dieet off season zien maar ook on season.
    Wat mij dus opvalt is dat ze haast geen vet gebruiken.
    Wat mij hier is geadviseerd is ongeveer 70-80 gram als je aan het cutten bent.

De grote jongens nemen dus off season 115 gram vet, en on season 60 gram vet. Ik twijfel nu dus aan het advies wat hier word gegeven. Kan iemand dit toelichten met wat informatie?
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Klein gokje. Vet in je voeding is vooral nodig om de biosynthese van hormonen zoals testosteron op peil te houden. DIE hebben geen biosynthese nodig, want halen alles uit een potje?

Comment

Je geeft zelf aan dat die gasten on season 60gr vet eten en off season 115gr. Hmm....laat ik dat nu ook altijd aangeven. Ook als je me berekeningen gebruikt. Dus waar haal je vandaan dat wij wat anders beweren? Daarnaast zitten al die gasten vol met roids en dan zijn vetten zo wie zo makkelijk om aan de hoeveelheid kalorien te komen en gewrichten geolied te houden, want voor de testosteron hoeven ze het niet te doen....dat komt uit hun spuit.

Comment

Ik heb een aantal maanden geleden een schema gemaakt en nauwkeurig uitgerekend wat ik aan vetten nodig had, en ik kwam uit op 83 gram vet.

Dit is dus altijd nog 23 gram vet meer. En ik ben maar 70 kg.
        Maw als ik dus AS ga gebruiken heb ik niet zoveel vet nodig?.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by biosyn View Post
          Klein gokje. Vet in je voeding is vooral nodig om de biosynthese van hormonen zoals testosteron op peil te houden. DIE hebben geen biosynthese nodig, want halen alles uit een potje?
          U mag door voor de koelkast.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X