Hoe kom ik makkelijk aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe kom ik makkelijk aan?

Beste forumbezoekers,

Sinds een tijdje ben ik lekker bezig met fitnissen, ga nu minimaal 3 keer per week. Enige puntje is... Er mag absoluut nog wat meer vet en gewicht bijkomen.

Bij de sportschool ging een instructeur alles opmeten e.d. Ook op een wegschaal staan noem maar op.

Ik ben 20 jaar.
    1.80 lang
    63 kilo

Vetpercentage. 6,3 % ( Ja, schrik niet, maar het is echt zo)

Ondanks die lage vetpercentage zie ik er niet extreem dun uit ofzo, met een t-shirt uit gewoon als de gemiddelde tiener zo ongeveer.

Merk wel dat ik slecht eet. Bijna nooit een ontbijt, tussen de middag ook vrij weinig. Maar savonds wel redelijk avondeten. En na het eten bijna nooit chips of dingen zoals dat.

Nu zou ik heel graag een kilo of 15-20 willen aankomen, maar het vetpercentage wel lekker laag houden.. Zou wel makkelijk zijn, want bijvoorbeeld de buikspieren begin je nu redelijk mooi te zien. maar in het totaal plaatje wil ik gewoon wat steviger/zwaarder zijn.

Wat kan ik het beste doen?

nou,
    ten 1ste: voedingschema opstellen (6x per dag eten) zonder ontbijt kom je er niet!
    ten 2de trainingsschema maken (dit moet een vast schema worden) en niet ene week 3x andere week 6x per week
    ten 3de als je je buikspieren met 6% niet ziet mag je wel eens gaan trainen.
    maar geloof eerder dat je op 8 a 9% zit
    Calisthenics / Street workout

Comment

Whole milk and squats gogo
      want bijvoorbeeld de buikspieren begin je nu redelijk mooi te zien.
      Nog lager en je kunt je maagwand zien
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Volgens mij is de topicstarter gewoon ondervoed.
        Lees de stickies, en dan met name die over voeding, maar eens goed door zou ik zeggen!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

hoe hebben n ze vetpercentage gemeten met weegschaal? zo ja niet vertrouwen en een vetclipper kopen je geeft ze aan dat je er "normaal" uitziet dus misschien heb je geen laag vetpercentage..

Comment

Originally posted by Xomgeek View Post
            hoe hebben n ze vetpercentage gemeten met weegschaal? zo ja niet vertrouwen en een vetclipper kopen je geeft ze aan dat je er "normaal" uitziet dus misschien heb je geen laag vetpercentage..
            Precies! die weegschalen heb ik in de sportschool ook wel eens opgestaan, er klopt vaak helemaal niets van..

Je moet 's morgens in ieder geval goed ontbijten en de hele dag door blijven eten (als je er de tijd voor hebt). Zo blijft ook de stofwisseling constant bezig..
            Zoek anders even op internet naar een voedingsschema, zijn er genoeg!
            Zo te lezen krijg je gewoon te weinig calorieen binnen zodat als je zo door gaat en daarbij ook nog eens gaat trainen alleen maar meer af valt en je er niet lekkerder door zult voelen..

Suc6 ermee..

Comment

63 kg voor 1m80 is wel heel weinig dus vetpercentage kan wel kloppen
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

PaulDavis, je geeft de antwoorden practisch zelf... "Ik ontbijt nooit, eet weinig smiddags". Begin met daar al meer te eten en je zal al een verschil merken.

Verder zul je veel uit de voedingstickies vinden. Lees ook wat andere bulk schema's van mensen hier
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X