Beste mensen bodynet,
Na anderhalf jaar intensief te hebben gefitnesst min.3 max.5 per week(afwisselend gedurende het jaar) ben ik enorm veel vooruit gegaan.
En zijn mijn spieren dan ook prachtig gegroeid.
Heb 1 maal 4 weken de creatine van Dorian Yates gebruikt. Wat goed aansloeg.
Nu de zomervakantie ten einde loopt vind ik dat het tijd wordt voor maatregelen. Om even met stat's aan te geven waar ik naar toe wil, en waar ik jullie hulp waarschijnlijk nodig zal hebben.
Leeftijd: 18 (2 sept. = 19)
Gewicht: 80.0 (31 Dec. min. 83 (Hopelijk)).
Lengte: 1.88
Sport: 2 a 3 maal per week voetbal & 3 maal per week fitness.
School: Fontys Sporthogeschool, wat inhoudt 2 maal(dagen) per week lesgeven en 3 maal(dagen) per week ong. 2 uur extra sport.
Vetpercentage: Wordt vanavond gemeten, maar zal ong. 10 a 11% zijn.
Zoals ik al zei, ik wil graag vooruitgang. Dikkere armen, grotere borst, brede rug, en grote ronde schouders dit is natuurlijk allemaal te behalen door het volgende:
Meer vet op, want dat heb je nodig om spieren te kweken.
Maar hoe wil ik dat aanpakken met zo vaak sport per week. Ik was van plan om samen met kamerade een 5kg weight gainer te gaan beginnen. Want mijn doel is om 31. Dec 2009 min. 83 kilo te gaan wegen.
Is mijn visie op het aankomen van vet en spieren goed? of zit ik nou helemaal verkeerd te denken?
Vriendelijke en sportieve groet,
Joey K.
Na anderhalf jaar intensief te hebben gefitnesst min.3 max.5 per week(afwisselend gedurende het jaar) ben ik enorm veel vooruit gegaan.
En zijn mijn spieren dan ook prachtig gegroeid.
Heb 1 maal 4 weken de creatine van Dorian Yates gebruikt. Wat goed aansloeg.
Nu de zomervakantie ten einde loopt vind ik dat het tijd wordt voor maatregelen. Om even met stat's aan te geven waar ik naar toe wil, en waar ik jullie hulp waarschijnlijk nodig zal hebben.
Leeftijd: 18 (2 sept. = 19)
Gewicht: 80.0 (31 Dec. min. 83 (Hopelijk)).
Lengte: 1.88
Sport: 2 a 3 maal per week voetbal & 3 maal per week fitness.
School: Fontys Sporthogeschool, wat inhoudt 2 maal(dagen) per week lesgeven en 3 maal(dagen) per week ong. 2 uur extra sport.
Vetpercentage: Wordt vanavond gemeten, maar zal ong. 10 a 11% zijn.
Zoals ik al zei, ik wil graag vooruitgang. Dikkere armen, grotere borst, brede rug, en grote ronde schouders dit is natuurlijk allemaal te behalen door het volgende:
Meer vet op, want dat heb je nodig om spieren te kweken.
Maar hoe wil ik dat aanpakken met zo vaak sport per week. Ik was van plan om samen met kamerade een 5kg weight gainer te gaan beginnen. Want mijn doel is om 31. Dec 2009 min. 83 kilo te gaan wegen.
Is mijn visie op het aankomen van vet en spieren goed? of zit ik nou helemaal verkeerd te denken?
Vriendelijke en sportieve groet,
Joey K.
Comment