Vervanger voor groenten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vervanger voor groenten

Hallo,

Ik vroeg mij het volgende af, ik ben nou niet echt een groente eten sterker nog ik vind het niet echt lekker.
    Nou neem ik meestal veel bonen en die mix ik dan door elkaar heen zodat ik veel vezels binnen krijg wat niet verkeerd is, alleen krijg ik zo wel wat weinig vitaminen ed naar binnen, wat zou hier het beste alternatief voor kunnen zijn.
    zou ik het bijv kunnen oplossen door multi vitm te nemen met een verhoogde dosering?

nee...
    Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

supplementen zijn geen vervangers, alleen aanvulling!!!!!
      Groeten

Comment

lees dit maar eens:
        Flex Nederland - OPBULKEN
        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Originally posted by ukkie View Post
          Hallo,

Ik vroeg mij het volgende af, ik ben nou niet echt een groente eten sterker nog ik vind het niet echt lekker.
          Nou neem ik meestal veel bonen en die mix ik dan door elkaar heen zodat ik veel vezels binnen krijg wat niet verkeerd is, alleen krijg ik zo wel wat weinig vitaminen ed naar binnen, wat zou hier het beste alternatief voor kunnen zijn.
          zou ik het bijv kunnen oplossen door multi vitm te nemen met een verhoogde dosering?
          Ik zou inderdaad 2 tabletten multivitaminen nemen.

Zijn heel veel bb die geen groente eten, en die lossen dit vitaminen tekort op door meer multivitaminen te nemen
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Groenten geven mineralen en vitaminen. Daarnaast ook vezels voor een goede stoelgang. Daarnaast hebben groene groenten ene verhoogde vezeldichtheid waardoor ze ideaal zijn tijdens een cut.

Is er vervanging? Niet echt. Je moet dan zoveel losse dingen nemen dat het het niet waard is. Gewoon je broccoli, spinazie, bloemkool en selderij eten en niet miepen. Als je BB doet moet je wel vaker dingen eten die je niet lekker vindt. We zijn geen verwende kinderen meer dus gewoon vreten en niet zeuren.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Groenten geven mineralen en vitaminen. Daarnaast ook vezels voor een goede stoelgang. Daarnaast hebben groene groenten ene verhoogde vezeldichtheid waardoor ze ideaal zijn tijdens een cut.

Is er vervanging? Niet echt. Je moet dan zoveel losse dingen nemen dat het het niet waard is. Gewoon je broccoli, spinazie, bloemkool en selderij eten en niet miepen. Als je BB doet moet je wel vaker dingen eten die je niet lekker vindt. We zijn geen verwende kinderen meer dus gewoon vreten en niet zeuren.
              vol-le-dig akkoord.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                We zijn geen verwende kinderen meer dus gewoon vreten en niet zeuren.
                Ja, meneer.

Comment

Ik keek laatst een keer naar Oprah (echt daar kijk ik verder nooit naar) en daar was een vrouw die gaf haar kinderen een groente mousse. Op die manier vonden ze het lekker, ze hadden het niet eens in de gaten.
                  Dus gewoon je groenten in de blender en dan door je pasta, rijst en wat je nog meer eet!

Comment

Groenten geven behalve vezels, vitamines en mineralen ook nog andere stoffen zoals diverse fytochemicalien die bijvoorbeeld je tsetosteron boosten.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Homer View Post
                      Ik keek laatst een keer naar Oprah (echt daar kijk ik verder nooit naar) en daar was een vrouw die gaf haar kinderen een groente mousse. Op die manier vonden ze het lekker, ze hadden het niet eens in de gaten.
                      Dus gewoon je groenten in de blender en dan door je pasta, rijst en wat je nog meer eet!
                      je kan ook easy soep maken door allemaal groente te mixen, doet me moeder altijd, is nog lekker ook
                      Groeten

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Groenten geven behalve vezels, vitamines en mineralen ook nog andere stoffen zoals diverse fytochemicalien die bijvoorbeeld je tsetosteron boosten.
                        bron?

Comment

Lust je helemaal geen groenten dan? Geen zoet, zoals wortels en bietjes? Geen bitter zoals bloemkool en koolrapen? Een peulvruchten? En is het eigenlijk het smerigst wanneer het groen is? Want dan zit het in je hoofd joh. Gewoon leren eten

Comment

Want dan zit het in je hoofd joh.
                            Weinig.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                              Lust je helemaal geen groenten dan? Geen zoet, zoals wortels en bietjes? Geen bitter zoals bloemkool en koolrapen? Een peulvruchten? En is het eigenlijk het smerigst wanneer het groen is? Want dan zit het in je hoofd joh. Gewoon leren eten
                              Je zal toch wel iets lusten?
                              Gewokte spinazie met knoflook is echt lekker en smaakt heel anders dan gewone spinazie.

Hoe kun je nu Popeye worden als je geen spinazie eet?

Last edited by Homer; 31-08-2009, 12:25.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X