Cut schema, laatste lootjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cut schema, laatste lootjes

Ik ben nu al een hele tijd bezig geweest met cutten, om precies te zijn vanaf Januari. Toen ik begon met me voeding wist ik eigenlijk vrij weinig zinnigs om een degelijk voedingsschema op te stellen, nu naarmate de tijd is gevorderd ben ik van 114 naar 92kg gegaan.
    Heb nog nooit een vp-meting gedaan, tot mijn spijt, maar ik denk dat ik iets onder de 20% op het moment heb.

Ben 1m88, 92kg en dus laten we voor het gemak zeggen 20% vet.

Nu heb ik een nieuwe voedingsschema gemaakt, maar zat een beetje te kloten in verband met school, als ik normaal brood ertussen deed kwam ik te hoog in kcal en kh, maar als ik dat weg haal heb ik vanaf 's ochtends 8 uur tot ongeveer 1 uur geen degelijke maaltijd (heb eerlijk gezegd geen zin om tonijn o.i.d. op school te eten).

Zou graag advies willen hebben!
    Attached Files
    Groeten

Als je sinds januari bezig bent...heb je dan om de 3 maanden even een week of 2 even een pauze ingelast? Even "gewoon" eten en op onderhoud om zo even een reboot te geven.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Als je sinds januari bezig bent...heb je dan om de 3 maanden even een week of 2 even een pauze ingelast? Even "gewoon" eten en op onderhoud om zo even een reboot te geven.
      Yes, en nu ook 2 maanden vakantie gehad en daar niet op eten gelet, dus dan staat het ook vrijwel stil.
      Ik weet het ik had het beter kunnen doen, maar 9 maanden streng cutten is af en toe wel gaar.

Ik wist bijvoorbeeld ook niks van refeed enzo, doe dit tegenwoordig wel.
      Groeten

Comment

Heb ergens een foutje in het schema staan, staat ergens 150kcal opgeteld zonder dat er iets van eten is, dus het is 150kcal minder.

oja en onderhoud is ongeveer 3000kcal

fock er stond zelfs zomaar 500kcal te veel, beetje jammer dit.
        Last edited by Revius; 31-08-2009, 22:09.
        Groeten

Comment

Sorry voor de onduidelijkheid hier in dit topic, maar hier komt het verbeterde schema...

totaal aantal kcal is ongeveer 2500, die opteller in dat schema rekende iets niet meer, weet niet waarom niet
          Attached Files
          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
            Ik ben nu al een hele tijd bezig geweest met cutten, om precies te zijn vanaf Januari. Toen ik begon met me voeding wist ik eigenlijk vrij weinig zinnigs om een degelijk voedingsschema op te stellen, nu naarmate de tijd is gevorderd ben ik van 114 naar 92kg gegaan.
            Heb nog nooit een vp-meting gedaan, tot mijn spijt, maar ik denk dat ik iets onder de 20% op het moment heb.

Ben 1m88, 92kg en dus laten we voor het gemak zeggen 20% vet.

Nu heb ik een nieuwe voedingsschema gemaakt, maar zat een beetje te kloten in verband met school, als ik normaal brood ertussen deed kwam ik te hoog in kcal en kh, maar als ik dat weg haal heb ik vanaf 's ochtends 8 uur tot ongeveer 1 uur geen degelijke maaltijd (heb eerlijk gezegd geen zin om tonijn o.i.d. op school te eten).

Zou graag advies willen hebben!
            goed schema volgens mij ,qua opzet! makkelijk om zo je bereking te maken! respect kerel , ik ga hem ook gebruiken.
            thx

Comment

Originally posted by mastervinz View Post
              goed schema volgens mij ,qua opzet! makkelijk om zo je bereking te maken! respect kerel , ik ga hem ook gebruiken.
              thx
              ik zat een beetje te kloten, zoals je in het eerste schema zou kunnen zien. want de teller stond ineens op 2700kcal, wat ik wat te gortig vond voor deze cut , maar er stond zomaar 500kcal bij opgeteld, dus kon alsnog mijn probleem met brood op school opgelost worden.

verder is dit tabelletje wel handig ja, heb het overigens niet zelf gemaakt
              Groeten

Comment

Heeft er niemand wat op het tweede schema aan te merken?
                Groeten

Comment

Heeft er niemand wat op het tweede schema aan te merken?
                  Eet je om 15uur niet een beetje veel eiwit?
                  Ik denk dat ik eerder wat eiwit naar 12:30 zou verschuiven, zodat je daar in plaats van 17gr eiwit iets van 25-30 gr eiwit krijgt.
                  Je krijgt om 15:00uur iets van 65gr eiwit binnen en 12:30 maar 17gr
                  Keto..start
                  16sept met 84kg vp rond de 14%
                  19sept, 82kg (vocht verlies)

Comment

Originally posted by sdhbuilding View Post
                    Eet je om 15uur niet een beetje veel eiwit?
                    Ik denk dat ik eerder wat eiwit naar 12:30 zou verschuiven, zodat je daar in plaats van 17gr eiwit iets van 25-30 gr eiwit krijgt.
                    Je krijgt om 15:00uur iets van 65gr eiwit binnen en 12:30 maar 17gr
                    als ik uit school kom of een tussenuur heb rond 1-2 uur neem ik die eieren of een stukje vis of iets dergelijks, die kwark van 3 uur hoort eigenlijk om 4 uur, maar is voor het gemakt bij elkaar gezet.
                    Groeten

Comment

als ik uit school kom of een tussenuur heb rond 1-2 uur neem ik die eieren of een stukje vis of iets dergelijks, die kwark van 3 uur hoort eigenlijk om 4 uur, maar is voor het gemakt bij elkaar gezet.
                      Ok dan heb je tussendoor toch nog wel wat eiwitten binnen.

Ik zie nu trouwens wel dat er een behoorlijke gap tussen en je ontbijt en volgende maaltijd zit. Kan je daar niet wat tussen plaatsen?
                      Want je gaat van 7:45 naar 12:30
                      Keto..start
                      16sept met 84kg vp rond de 14%
                      19sept, 82kg (vocht verlies)

Comment

dat is inderdaad erg lang, denk dat dit door school komt.
                        Maar zou toch proberen om in die tussentijd wat te eten tussen les wissel ofzo.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

inderdaad, ik probeer ook die 3 boterhammen die ik heb 1 daarvan in de kleine pauze van 10 uur/kwart voor 11 te doen, en op sommige dagen ben ik ook weer later wakker etc, altijd wisselend
                          maar inderdaad van 8 tot half 1 zonder eten zou ik niet eens uithouden terwijl ik brood bij me heb
                          Groeten

Comment

Ik weet niet of je het doet maar: geen fris, geen alcohol
                            Regodnize The Champion.

Comment

Originally posted by 8888 View Post
                              Ik weet niet of je het doet maar: geen fris, geen alcohol
                              haha bedankt voor de tip, maar uiteraard drink ik niet
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X