Ik ben nu al een hele tijd bezig geweest met cutten, om precies te zijn vanaf Januari. Toen ik begon met me voeding wist ik eigenlijk vrij weinig zinnigs om een degelijk voedingsschema op te stellen, nu naarmate de tijd is gevorderd ben ik van 114 naar 92kg gegaan.
Heb nog nooit een vp-meting gedaan, tot mijn spijt, maar ik denk dat ik iets onder de 20% op het moment heb.
Ben 1m88, 92kg en dus laten we voor het gemak zeggen 20% vet.
Nu heb ik een nieuwe voedingsschema gemaakt, maar zat een beetje te kloten in verband met school, als ik normaal brood ertussen deed kwam ik te hoog in kcal en kh, maar als ik dat weg haal heb ik vanaf 's ochtends 8 uur tot ongeveer 1 uur geen degelijke maaltijd (heb eerlijk gezegd geen zin om tonijn o.i.d. op school te eten).
Zou graag advies willen hebben!
Heb nog nooit een vp-meting gedaan, tot mijn spijt, maar ik denk dat ik iets onder de 20% op het moment heb.
Ben 1m88, 92kg en dus laten we voor het gemak zeggen 20% vet.
Nu heb ik een nieuwe voedingsschema gemaakt, maar zat een beetje te kloten in verband met school, als ik normaal brood ertussen deed kwam ik te hoog in kcal en kh, maar als ik dat weg haal heb ik vanaf 's ochtends 8 uur tot ongeveer 1 uur geen degelijke maaltijd (heb eerlijk gezegd geen zin om tonijn o.i.d. op school te eten).
Zou graag advies willen hebben!
Comment