Fruit ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patricia86 View Post

Waarom annanas uit blik? Verse is nog te koop. Verse heeft teminste nog een enzym wat weer positief werkt op de vertering van je eiwitten. Uit blik is een hoop suikers, en vaak nog veel minder zoet.
    Je hebt ook ananas uit blik zonder toegevoegde suikers. Da's alleen ananas sap dat er bij zit en geen suikersiroop.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ziet er in elk geval wel al beter als eerst.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post

Waarom annanas uit blik? Verse is nog te koop. Verse heeft teminste nog een enzym wat weer positief werkt op de vertering van je eiwitten. Uit blik is een hoop suikers, en vaak nog veel minder zoet.
        Om eerlijk te zijn, gemakzucht maar kies wel voor degene met de minste suikers, enkel maar om men geweten wat te sussen....

Ziet er in elk geval wel al beter als eerst.
        Voelt wel stuk beter ook :d, ik val niet af maar kom niet bij ook en blijf plakken op een gewicht van 89kg, bf is wel te hoog maar ook niet extreem.
        Heb nu periode niet kunnen trainen en na goedkeuring van de dokter ga ik volgende week weer aan de slag, ben benieuwd. Had gedacht veel massa te zijn verloren maar dat is het geval niet, alleen is de pomp er niet meer, komt wel terug en zeker met de goesting die er nu in zit weer aan de slag te gaan.
        Mentaal hebben die enkele weken niet-trainen me zkr geen kwaad gedaan. Zie het als een volledig nieuwe start en moest ik teveel afvallen voer ik men shakes en brood op en dan zien we wel weer.
        No means Try Again

Comment

Fistful of Steel, je voeding ziet er nu al n heeeel stuk beter uit.. En jij straks ook, succes man.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
            Fistful of Steel, je voeding ziet er nu al n heeeel stuk beter uit.. En jij straks ook, succes man.

thx
            No means Try Again

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X